יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / ישראל גל ושי דבורה חתמו על אמנה נגד שחיתות ציבורית

ישראל גל ושי דבורה חתמו על אמנה נגד שחיתות ציבורית

יוזמה של אתר אונו ניוז הפונה לכל המועמדים לראשות העיר לחתום על אמנה של התנועה לאיכות השלטון הקוראת למלחמה בשחיתות הציבורית. גיל מיכלס וליאת ארבל סרבו לחתום

ישראל גל

“אין דבר חשוב יותר מהמאבק בשחיתות הציבורית, שעלולה לפורר את החברה הישראלית. היא מערערת את אמון הציבור בשליחי הציבור, מביאה אסון לדמוקרטיה ומחייבת פעילות ביד קשה, כי רק כך ניתן לעקור את התופעה הזאת מהשורש.” ( מבקר המדינה לשעבר, השופט בדימוס לינדנשטראוס)”


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


כך נפתחת האמנה של התנועה לאיכות השלטון בישראל למועמדים לבחירות. אתר אונו ניוז עם יוזמה מקורית, פנה לכל המועמדים לבחירות לראשות העיר לחתום ולהתחייב לאמנה במאבק בשחיתות הציבורית.

ראש העיר ישראל גל חתם ויחד איתו גם המועמד שי דבורה. המועמדים גיל מיכלס וליאת ארבל סרבו לחתום.

שי דבורה
שי דבורה

“לפיכך אנו מתחייבים: לחרות על דגלה של סיעתנו את המאבק בשחיתות על כל גווניה, ולאמץ במצענו עקרונות ליישומו. לפעול במלוא העוצמה למיגור השחיתות, מידי יום ביומו עד הבחירות, בעת הבחירות ולאחריהן. לשמור על שלטון החוק ולחזק את המערכת לאכיפתו.
לנהוג בשקיפות מלאה לגבי מעשינו ומחדלינו. לשמור על טוהר הבחירות ועל טוהר המידות. להימנע מניגוד עניינים, מקבלת טובות הנאה ממינויים פוליטיים ומהפרת אמונים כלפי הציבור.”

חתימות קריית אונו

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות