יום חמישי , אפריל 25 2024
דף הבית / קריית אונו / מחר: יום היוגה הבינלאומי הרביעי

מחר: יום היוגה הבינלאומי הרביעי

תושבי קריית אונו יחגגו  מחר, את יום היוגה הבינלאומי, יחד עם מיליוני אנשים בארץ ובעולם. יום היוגה הוכרז על ידי האו"ם לפני  ארבע שנים ויתקיים מחר, יום חמישי (21.6), שנחשב היום הארוך ביותר בשנה.

צוות המורים שנייה מימין דר מיכל לביא
צוות המורים שנייה מימין דר מיכל לביא

האירוע ייערך זו השנה השנייה ברציפות, בספרייה העירונית ויתקיים ביום שישי( 22.6) החל מ- 10:00 בבוקר ועד 14:00 בצהריים. בכל שעה ניתן יהיה לבחור מבין מגוון שיעורים והרצאות שיועברו על ידי מורים מתנדבים, תושבי קריית אונו והסביבה. כולם יכולים לבוא ולהתנסות, ללא תשלום. מומלץ להגיע עם מזרון תרגול, או למי שאין – מגבת גדולה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


למשכימים, ניתן יהיה לבחור בין תרגול יוגה מהבסיס עם הדס חסון, לבין תרגול נשימה מרענן עם אלכס קולוטוב, שימשיך בשיעור חיוני לכולם – שחרור שכמות וצוואר. למי שירצה להמשיך לחקור את נושא הנשימה, מחכה הרצאה על נשימה ויציבה עם נחשון מזרחי, ותרגול נשימה ויציבה, הלכה למעשה, עם ד”ר מיכל לביא. מתרגלים מנוסים חייבים לנסות את היוגה הדינאמית של נתן דובי (שילוב ייחודי של אשטנגה ויוגה אוניברסלית), ומשפחות עם ילדים צעירים בגילאי 3-8 מוזמנים ליוגה למשפחות עם אמבר לויאן וקרן קולר.

לכתבות נוספות:
משלחת סטודנטים מארה”ב מבקרת בקריית אונו
חנוכת גינה ע”ש נועם מתתיהו ז”ל

יום היוגה בקריית אונו
יום היוגה בקריית אונו

בסעיף המיוחדים שלנו, ניתן יהיה להתנסות בסדנת קערות טיבטיות עם נחשון מזרחי, מדיטציה ותרגול התודעה עם רחל צ’פליק (מבית ברהמא קומאריס), ותרגול מלווה בהסברים על יוגה כתרפיה, עם ד”ר מיכל לביא.

באירוע יהיו גם דוכנים ברוח היוגה, בהם ניתן יהיה למצוא ציוד, בגדי ותיקי יוגה, קלפי יוגה ואת “המזרון הקסום” (ספר-סרט יוגי לילדים). בנוסף יוצגו למכירה אביזרים אומנותיים, שרשרות ובובות חיבוק, תיקים בעבודת יד, וכן סלים מקסימים ומוצרים נוספים סרוגים בעבודת יד, של קוצ’ינטה – קולקטיב פליטות אפריקאיות. בדוכן של ארגון ברהמא קומריס תוכלו להתנסות ב”גלגל הסגולות”, ולקבל כרטיסי ברכה מהלב עם התכונה שיצאה לכם בגלגל, ללא תשלום.  

לקישור לדף האירוע בפייסבוק: לחצו כאן!

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

התיכון החדש בקריית אונו. הדמיה: דאטום אדריכלים ומהנדסים יועצים

עצומה בקריית אונו: “קראו לתיכון החדש על שם אל”מ אסף חממי ז”ל”

תפריט נגישות