יום חמישי , מרץ 28 2024
דף הבית / קריית אונו / קריית אונו – חנן יובל פרש מהעמותה לחינוך מוסיקלי

קריית אונו – חנן יובל פרש מהעמותה לחינוך מוסיקלי

השבוע, בישיבת מועצת העיר, נפרדו חברי המועצה מחנן יובל, תושב קריית אונו ומי ששימש בעשור האחרון כיושב ראש העמותה לחינוך מוסיקלי והקונסרבטוריון העירוני.

חנן יובל

אהבת המוסיקה של חנן יובל החלה בנוף ילדותו בקיבוץ משמרות עת למד לנגן בגיטרה. לכל אורך חייו הוא מממש את אהבתו למוסיקה: כזמר, כמלחין, כמנהל מוסיקלי וכחבר בהרכבים מוסיקליים רבים, שהידוע מביניהם הוא “השלושרים” עם בני אמדורסקי ז”ל ושלום חנוך. הרבה משיריו של חנן יובל הפכו לנכסי צאן ברזל: “אתם זוכרים את השירים”,  “שהשמש תעבור עלי”, “אני וסימון ומואיז הקטן” ועוד. חיבתו לשיתופי פעולה נמשכת עד היום במופע משותף עם דורית ראובני ואורי הרפז “שלושתנו”.
כתושב העיר קריית אונו, נהנו הכל מכישרונותיו הרבים ומפועלו בתפקידו ההתנדבותי כיו”ר החינוך המוסיקלי בעיר. ישראל גל, ראש העיר קריית אונו הוקיר את חנן יובל והודה לו באופן אישי בישיבת המועצה ומסר לו תשורה כאות להערכת פועלו.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שירלי פינטו- מגילת אסתר בשפת הסימנים. צילום: איתן אלחדז

שירלי פינטו מציגה קריאת מגילת אסתר בשפת הסימנים

תפריט נגישות