יום ראשון , יוני 30 2024
דף הבית / בשל חשד לכאורה לניהול עסק ללא רישיון – הוחרמו הנשקים ממאבטחי בתי ספר בקריית אונו

בשל חשד לכאורה לניהול עסק ללא רישיון – הוחרמו הנשקים ממאבטחי בתי ספר בקריית אונו

אתמול בשעות הצהריים החלו שוטרים לעבור בבתי ספר בקריית אונו ולהחרים את הנשקים מהמאבטחים. היום הודיעה משטרת ישראל כי 3 מנהלים בחברת האבטחה האחראית עליהם, עוכבו לחקירה בחשד לניהול חברת אבטחה ללא רישיון בתוקף, והחרימה את כל כלי הנשק שברשותה "למען שלום הציבור". מהעירייה נמסר: "היועץ המשפטי הנחה להתקשר עם חברה אחרת"

שומר עם נשק צילום אילוסטרציה canva
צילום אילוסטרציה canva

רגע לפני הקייטנות ובזמן מלחמה – מאבטחי בתי ספר יסודיים בקריית אונו מוצאים את עצמם ללא נשקים, כשברקע נחקר במשטרה חשד לניהול ללא רישיון עסק מתאים של חברת האבטחה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אתמול בשעות הצהריים החלו הורים רבים לדווח, כי ״נאספים כל האקדחים של מאבטחי בתי הספר היסודי בעיר״. השמועה החלה להתפשט, וכמובן זרעה בהלה ותדהמה בקרב הציבור, שתהה מצדו לפשר הפקדת הנשקים כששנת הלימודים טרם נסתיימה ובזמן מלחמה.

מספר שעות מאוחר יותר, הודיעה עיריית קריית אונו כי נשקים הופקדו במשטרה מכוח חקירה המתנהלת כנגד חברת האבטחה האחראית באותם בתי ספר, שהצריכה לדברי המשטרה לכאורה את נטילת כלל הנשקים בחברה.

היום הוסיפה והודיעה משטרת ישראל בעניין זה כי שוטרי מחוז מרכז עיכבו אתמול לחקירה 3 מנהלים בחברת אבטחה הפועלת באזור המרכז, בחשד לניהול עסק ללא רישיון בתוקף, ובהתאם הופקדו במשטרה 182 כלי נשק שברשותה. זאת, לדברי המשטרה, למען שלום הציבור ובטחונו.

עוד נמסר כי מדובר בחקירה המתנהלת בחודשים האחרונים בתחנת ראשל”צ, בחשד לניהול חברת אבטחה בניגוד לחוק ללא רישיון בתוקף.

לדברי המשטרה, החקירה בראשיתה וכלל ממצאיה יועברו בסיומה לעיון והחלטת התביעה כמקובל.

הנושא מוכר לעיריית קריית אונו ומעיריית קריית אונו נמסר: “מרגע קבלת ההודעה מהמשטרה העירייה פועלת בהתאם להחלטת המשטרה ולא תאפשר נשיאת נשק למי שאיננו מורשה כדין, היועץ המשפטי לעירייה הנחה להתקשר עם חברה אחרת העומדת בתנאי הדין לצורך קבלת שירותי אבטחה בהקדם האפשרי כבר בימים הקרובים.

כמו כן פעלה העירייה למציאת פתרונות אבטחה מיטביים ביחד עם מערך הבטחון העירוני.

היום, בנוסף למאבטחים הלא חמושים במוסדות החינוך תגברה העירייה את מערך האבטחה החל מ 07:15 ועד לסיום יום הלימודים.

בעיר סיירו 3 פקחים עירוניים חמושים וכן שני קב״טים חמושים כשכל אחד מהם מכסה תא שטח ייעודי.

בנוסף לפקחים והקב”טים החמושים יעמדו לרשות העירייה עשרה מתנדבים חמושים מהמשמר העירוני שיהיו בכוננות להקפצה ותגובה מהירה במידת הצורך”.

מחברת האבטחה נמסר: “הליך איסוף הנשקים בקרית אונו נעשה בתיאום עם הגורמים הרלוונטיים וזאת נוכח העובדה שרישיון העסק של החברה לנשיאת כלי נשק עומד לפוג בסוף החודש. החקירה המשטרתית איננה קשורה בעניין זה ולא נוגעת לטיב השירות שנתנה החברה, אשר תמשיך לתת שירותים באופן מיטבי כפי שעשתה עד כה”.

אולי יעניין אותך גם:

מבצעי סופ”ש בסניפי רשת חביב

קרית קריניצי: דירות 6 חדרים לאכלוס מיידי בפרויקט יוקרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. כיש אלון טותלי

    מערכת משטרתית מטומטמת – אני מבין שהחברה עברה עבירות אבל לקחת את הנשקים מכל המאבטחים במוסדות החינוך בעיר זה להיות אהבל כמו אלו שלקחו מישוב העוטף את הנשקים ומהאחרים ביקשו להפקיד את הכספים בנשקיות. ככה למחבלים היה קל יותר לשחוט אזרחים תמימים ולא מוגנים.

    מצד שני : “בעיר סיירו 3 פקחים עירוניים חמושים וכן שני קב״טים חמושים” – זה להעליב את האינטליגנציה של התושבים. מה יעשו 5 קב”טים חמושים …
    אבל היי העיקר שראשת העיר מצטלמת כל יום המקום אחר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רון פוגל. צילום משה ירונסקי

מרכז התרבות סביון ורון פוגל מציגים: סרט בטרום בכורה והרצאה

תפריט נגישות