יום שלישי , יולי 2 2024
דף הבית / צפו: תושב קריית אונו תקף נהג אחר על רקע שימוש בדרך

צפו: תושב קריית אונו תקף נהג אחר על רקע שימוש בדרך

מחקירת המשטרה עולה כי החשוד נסע לפני כשבוע סמוך לבית החולים תל השומר וניסה להשתלב באחד הנתיבים. לאחר שלא הצליח, דלק החשוד אחרי אחד הרכבים, חסם את הנהג, קילל והחל להשליך לעברו חפצים כשהוא עם משפחתו. מעצר החשוד הוארך ובכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום

הרכב לאחר תאונה ואיבוד השליטה. צילום: דוברות המשטרה
הרכב לאחר תאונה ואיבוד השליטה. צילום: דוברות המשטרה

חסם שלוש פעמים תוך איומים ואלימות, נמלט מהשוטרים ואיבד שליטה על הרכב תוך פגיעה ברכבים.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


שוטרי תחנת מסובים עצרו נהג החשוד שתקף נהג אחר על רקע שימוש בדרך בקריית אונו עם סיום החקירה הוגשה נגדו הצהרת תובע.

בתאריך 21/6/24 בשעות הערב התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על נהג שתקף נהג ברכב אחר על רקע שימוש בדרך בקריית אונו וחסם מס’ פעמים את הקורבן.

שוטרי תחנת מסובים הגיעו במהירות למקום והחלו בסריקות. במהלך הסריקות השוטרים הבחינו בחשוד בנסיעה ברכבו, ברחוב בן גוריון בקריית אונו וכרזו לו לעצור.

החשוד לא נשמע להוראת השוטרים והחל בנהיגה פרועה תוך שביצע עבירות תנועה וחציית צמתים באור אדום עד אשר פגע ברכב אחר בנסיעה, ברכב חונה ובניידת המשטרה, ברחוב אהרון קציר ברמת גן ואיבד שליטה על הרכב.

השוטרים עצרו את החשוד, בן 31, תושב קריית אונו והוא הובא לחקירה בתחנת מסובים.

עפ”י החקירה, הקורבן נסע סמוך לביה”ח תל השומר ברמת גן, כאשר החשוד ניסה להשתלב בנתיב ומשלא הצליח, החל לדלוק אחר רכבו של הקורבן שהיה באותה עת עם משפחתו ברכב.

החשוד חסם עם רכבו את רכבו של הקורבן, קילל והחל להשליך חפצים מרכבו והתיז מים. הקורבן המשיך בנסיעה תוך שהחשוד ממשיך לנסוע אחריו ובהמשך הדרך חסם אותו שוב, ירד מהרכב איים עליו ודפק על הרכב בחוזקה.

גם אז, הקורבן הצליח להימלט והמשיך בנסיעה תוך שהחשוד ממשיך לנסוע אחריו וחסם אותו שוב, אז התקשר הקורבן למוקד 100. מעצרו של החשוד הוארך עד 1/7/24. עם סיומה של החקירה הוגשה הצהרת תובע ובכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד החשוד.

אולי יעניין אותך גם:

שוק הנדל”ן בבקעת אונו בחודש מאי -בכמה נמכרה דירה באזורכם?

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

נבחרי העיר יהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

נבחרי העיר יהוד-מונוסון

תפריט נגישות