עיריית קריית אונו מפרסמת את סקר שביעות הרצון של התושבים שנערך בחודש ספטמבר, הסקר הקיף 500 משתתפים על פי מדגם מייצג של תושבי העיר ויכול לתת תמונת מצב למקבלי ההחלטות על שביעות רצון התושבים מתפקוד העירייה, והלך הרוח בציבור. על פי תוצאות הסקר, תשובי קריית אונו גאים ושמחים לגור בעיר, רובם המכריע נהנה לקבל את שירותי העירייה ומרוצים מאוד מתפקוד ראש העיר.
לתוצאות הדוח המלא – לסקר שביעות רצון תושבים 2017
על פי ממצאי סקר דעת קהל שנערך על ידי יוסי ודנה עולה כי: 52% מתושבי קריית אונו מרוצים מתפקוד העירייה לעומת 13% שאינם מרוצים. ראש העיר ישראל גל, זוכה לשביעות רצון של 56% מתפקודו כראש העיר לעומת 15% שאינם מרוצים ממנו.
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז
חמשת הנושאים הדחופים ביותר מצד התושבים לטיפול העירייה: 48% ביקשו לטפל בנושאי תחבורה (פקקי תנועה, בעיות חנייה), 17.3% ביקשו לעצור את צפיפות הבנייה בעיר,19.3 ביקשו לטפל בנושאי חינוך, ו17.5% טוענים כי העיר מלוכלכלת.
אחד התחומים בהם מרוצים מאוד תושבי קריית אונו הוא תחום החינוך, 85% העניקו ציון טוב\טוב מאוד לגני הילדים בעיר,77% העניקו ציון טוב\טוב מאוד לבתי הספר היסודיים. ו75% מהנשאלים בסקר, העניקו ציון טוב\טוב לחטיבות הביניים והתיכון.
על פי ממצאי הסקר עולה כי תושבי קריית אונו מרוצים מהחיים בעיר, משירותי העירייה ומתפקוד ראש העיר ומחלקות העירייה. התושבים מאמינים שהעיר שלהם משגשגת וכי יש בה מערכת חינוך מצוינת. התמיכה בהתחדשות עירונית גדלה ו 76% חושבים שעל העירייה לתמוך בפרויקטים של התחדשות עירונית.
במסיבת עיתונאים שקיימה אתמול עיריית קריית אונו הוצג סקר דעת קהל שערכה “שווקים פנורמה” בראשות מר יוסי ודנה, על פי הזמנת עיריית קריית אונו. הסקר נערך בחודש ספטמבר וכלל 506 נשאלים – טווח טעות הדגימה 4.5%.
ראש עיריית קריית אונו, ישראל גל: “סקר דעת קהל הוא כלי חשוב בתכנון מדיניות עירונית. אסור לנו לסמוך על תחושות בטן. אנחנו משקיעים את מיטב זמננו במתן שירות לציבור ושמחים על כך שהציבור מעריך את ההשקעה של העירייה בשירותים העירוניים. אני גאה במערכת החינוך שלנו שמשלבת ערכיות, מקצועיות והשקעה מצד כל הגורמים בעורבים ובהם המורים, המנהלים כשאלו משולבים במעורבות ותמיכה של ההורים.
ראש העיר הוסיף ואמר: “למרות שהממצאים טובים מאד, אנחנו לא מתבשמים. מטרת הסקר הזה היא לקבל משוב שיהפוך לכלי עבודה לטיפול בחולשות ובבעיות ולשפר את השירות לתושב. שמחתי לגלות כי למרות שרבים מהתושבים מעדיפים שנישאר עיר קטנה ואינטימית, הם למדו להכיר ולהבין את שהדבר בלתי אפשרי וכי ההתחדשות העירונית תשפר את חזות העיר, תגדיל את השטחים הציבוריים ותטפח את המרכז העירוני שיהפוך לשדרה קהילתית מוצלת שבמרכזה שבילי אופניים ולצדה בתי עסק ובתי קפה שכונתיים לצד אזורי פנאי ומשפחה. החוכמה היא ליצור פיתוח חכם ורגיש שיחדש את מרכז העיר, ישמור על צעירים ויאפשר להם מגורים ובאותה עת ישמור על האוכלוסייה הוותיקה וכל זה, תוך יצירת מקורות הכנסה מבנייה למסחר ולעסקים. על זה אני שוקד. תפקידנו כמשרתי ציבור הוא לקבל מחמאות בצניעות ולהבין שזהו תפקידנו ולהתייחס לביקורת ברצינות המרבית על מנת להכיר, להבין ולשרת את התושבים טוב יותר”.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]