יום רביעי , ינואר 22 2025
דף הבית / עמוד הבית ראשי / "קינוח ליצירה": קרסו ובוטיק סנטרל בקמפיין פרסומי מעורר תיאבון

"קינוח ליצירה": קרסו ובוטיק סנטרל בקמפיין פרסומי מעורר תיאבון

חברת הנדל"ן ורשת הפטיסרי רקחו קינוח מיוחד במהדורה מוגבלת בהשראת המגדל השישי והאחרון במתחם המגורים "אומאמי" בקריית אונו המיועד לחובבי הבישול והאירוח. הקמפיין בהשקעה של 2 מיליון שקל יעלה בטלוויזיה, בשילוט ובדיגיטל

קרסו ובוטיק סנטרל בקמפיין פרסומי מעורר תיאבון . צילום: נמרוד גנישר
קרסו ובוטיק סנטרל בקמפיין פרסומי מעורר תיאבון. צילום: נמרוד גנישר

חברת קרסו, יוצאת בקמפיין פרסומי לרגל היציאה לשיווק של המגדל השישי והאחרון במתחם המגורים "אומאמי" שהיא בונה בשכונת נאות אריאל שרון בקריית אונו.

הקמפיין הינו בהשקעה של 2 מיליון שקל, והוא יעלה בטלוויזיה, בשילוט ובדיגיטל.

במסגרת הקמפיין, קרסו משתפת פעולה עם רשת הפטיסרי בוטיק סנטרל, שיצרה קינוח מיוחד בהשראת המגדל השישי של "אומאמי", קינוח שיימכר בחנויות במהדורה מוגבלת.

הקינוח מדמה את המראה האייקוני של המגדל, שתוכנן בהתאמה לחובבי הקולינריה והאירוח – שזו גולת הכותרת של הפרויקט כולו.

מתחם המגורים “אומאמי” בקריית אונו. צילום: pigment
מתחם המגורים "אומאמי" בקריית אונו. צילום: pigment

סרטון הפרסומת של הקמפיין מתאר את הדמיון בין עולם התכנון והבנייה לעולם הקולינריה: "הקסם מתחיל ביסודות חזקים, נבנה קומות קומות, שכבות של מרקמים, מרחבים של טעם, יצירה מוגמרת שנבנתה בדייקנות לחוויה בלתי נשכחת". על הקריאייטיב אחראי משרד הפרסום pigment.

יולי סלפוי, מנהלת שיווק בחברת קרסו, ציינה כי "זהו רגע מיוחד שבו אנו משיקים את המגדל האחרון מתוך שישה בפרויקט 'אומאמי' – מתחם מגורים ייחודי שהפך את הבישול והאירוח ללב חוויית המגורים, ואבן דרך בהתפתחותה של שכונת נאות אריאל שרון, שכבר הפכה לקהילה חיה ותוססת המאכלסת מאות משפחות. הבחירה לסיים את הפרויקט ביצירת קינוח בהשראת המראה האייקוני שלו, היא ביטוי לגישה שמרחיבה את גבולות המגורים, מחברת בין אסתטיקה לתוכן ומשלבת בין היום-יום לחוויית החיים הנשאפת של לקוחותינו".

לדברי עופר גל, הבעלים של רשת בוטיק סנטרל: "כמו שבניית מגדל מגורים דורשת דיוק, חזון ותשומת לב לפרטים הקטנים, כך גם יצירת קינוח חדשני. שיתוף הפעולה עם קרסו נדל"ן הינו חיבור טבעי בין שני עולמות יצירה, המבטא ערכים משותפים של אסתטיקה וחדשנות".

 אילנה גרמן, סמנכ"לית לקוחות במשרד הפרסום פיגמנט, הוסיפה: "ארוחה טובה היא תהליך ארוך ומושקע. אחרי 5 שנים שבהם אנחנו מלווים את 'אומאמי', השקת המגדל האחרון הוא רגע השיא של עבודה ממושכת עם צוות קרסו, וכמו קינוח, המגדל האחרון, הוא ההזדמנות האחרונה ליהנות מהחוויה. יצרנו קמפיין ייחודי תחת ההקבלה בין עולמות הארכיטקטורה לקונדיטוריה, ובשיתוף פעולה יוצא דופן יחד עם בוטיק סנטרל, רקחנו קינוח במהדורה מוגבלת בהשראת הבניין האחרון, המשלב טעמי אומאמי המייצגים את מאפייני פרויקט ייחודי זה".

מתחם המגורים 'אומאמי' כולל 742 יח"ד ב-6 מגדלים בני 31 קומות שנבנים סביב פארק שכונתי בשטח 13 דונם. המגדל השישי מתנשא לגובה של 31 קומות וכולל 127 יח"ד. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון ביותר וכולל דירות בנות 3,4,5 חדרים בקומות שונות, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. בתכנון הפרויקט, קרסו שילבה בדירות ובחללים המשותפים אלמנטים רבים מעולמות הבישול והאירוח – כמו מטבחים משודרגים במפרט טכני עשיר, תכנון של סלון, מטבח ומרפסת כחלל הוליסטי אחד לחוויה אופטימלית, חדרי יין עם שולחנות אבירים לאירוח, מרפסות עם תשתית לגינת תבלינים ועוד. בשטחים הציבוריים קיימים שבילי הליכה, בוסתן עצי פרי, גינות עשבי תיבול, פינות ישיבה מוצלות וגינה קהילתית. הפרויקט תוכנן על ידי משרד האדריכלים יסקי מור סיון המוביל, בשילוב עם אדריכלית הפנים קארן ראובני ולימור לניאדו תירוש.

 לפרטים נוספים לחצו כאן 

אומאמי קמפיין 12.24 בניין אחרון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

תחנת אוטובוס. צילום אילוסטרציה canva

ארבעה נערים נחקרו בחשד לתקיפת נער בתחנת אוטובוס בצומת סביון

תפריט נגישות