יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / 9 שניות כדי לחצות את הכביש – מעבר החצייה המסוכן של קריית אונו

9 שניות כדי לחצות את הכביש – מעבר החצייה המסוכן של קריית אונו

בדרך לוי אשכול קיים מעבר חציה המחבר בין קרית אונו הותיקה אל השכונות החדשות בעיר. הכביש רחב ורמזור הולכי הרגל שבמקום מאפשר זמן חציה קצר במיוחד של מספר שניות בודדות. התושבים מתלוננים כבר תקופה ארוכה ולעירייה אין פתרונות ''מדובר בנושא באחריות משרד התחבורה''.

מעבר חציה

 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


קרית אונו

מעבר החציה שבדרך לוי אשכול מחבר בין קריית אונו החדשה אל השכונות הותיקות. הכביש אותו חוצה מעבר החציה רחב מאוד וזמן החציה בו עומד על כ – 9 שניות בלבד. 

התושבים המודאגים בשכונה מספרים כי לא ניתן לעבור מעבר חציה רחב כל כך בזמן מועט וכי על מנת לחצות מגדה אחת אל האחרת נדרשת ריצה או לפחות הליכה מהירה.

משיחות שנערכו מול גורמים בעיריית קריית אונו עלה כי על פי כללי משרד התחבורה 9 שניות זהו זמן חצייה ארוך וכי לא התקבלו תלונות על מעבר החצייה עד היום.

”הבעיה מתחילה כאשר קשיש רוצה לחצות את הכביש וצריך להסתפק ב- 9 שניות בלבד לחציית המעבר”, מספר אחד התושבים, ”גם לילדיי אני לא מרשה לחצות את הצומת למרות שהם בגיל המתאים, זו סכנת חיים שמחייבת התערבות של הגורמים הרלוונטים”.

מעיריית קריית אונו נמסר כי הרמזור תוכנן על פי הנחיות משרד התחבורה ובדגש על מעבר הולכי רגל בגל ירוק, כלומר חציית כל הכביש ללא עצירה באי התנועה. יצויין כי לחיצה על לחצן הממוקם בעמוד הרמזור מאפשרת להולכי הרגל חציית שני מעברי החצייה ברצף גל ירוק.

ממשרד התחבורה לא נמסרה תגובה עד כה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. שיבנו גשר!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות