יום שישי , מרץ 29 2024

אור יהודה – סופרcofix הכל בחמישה שקלים

בקניון אאוטלט עזריאלי באור יהודה נמצא המרכול החברתי הראשון, הכל בקטן יותר - זה המוטו של סופר קופיקס, שמשווק כמעט את כל מוצריו באריזות קטנות, והכל בחמישה שקל בלבד.

סופר קופיקס אור יהודה

בקופיקס, הפועל בקומה התחתונה של קניון אאוטלט אור יהודה, נמכרים שלל מוצרי מזון, החל מחטיפים, שלדברי ההנהלה באמת הכי נחטפים, לדוגמה: צ’יפס פרינגלס, כמו במיני בר, חטיפי בריאות, שוקולדים ועוד, אמנם,לא הכל נמכר בחמישה שקלים, אך הרוב כן. ומבצע- שתי במבות בחמישה שקלים.

סופר קופיקס אור יהודההסופר בעיקרון, מיועד לאלו  שלא מחסלים אריזות גדולות, לדוגמה: מיונז רטבים,הכל באריזות קטנות, תחת מותג  הבית של ‘קופיקס’ , בצד מותגים ידועים ומוכרים.
סופר קופיקס אור יהודהיש מצרכים שממש משתלם לרכוש כאן כמו קילו אורז מלא, רק בחמישה שקל, לעומת המרכולים הרגילים בו הוא נמכר בכפול. במקרר הבשרים, יש בשרים מתוצרת ‘בלדי’, בצד אריזות של קופיקס, לדוגמה: שני כרעים על כל מגש ב-20 שקל.

סופר קופיקס אור יהודההירקות הקפואים, שנחשבים מוצר איכותי ויקר, נמכרים גם הם במחיר גבוה יותר מאשר המחיר הבסיסי. במקרר החלב- אריזות מוקטנות של גבינות, בדומה למה שמוגש בבתי המלון. לדוגמה: 100 גר של גבינה בולגרית- רק בחמישה שקלים.
סופר קופיקס אור יהודהבמדף המתוקים- ריבות ושוקולד השחר, באריזות קטנות. גם הלחמים, יותר נכון חצאי לחמים פרוסים, והכל ארוז בצורה נאה, ויש גם לחם מחיטה מלאה.
סופר קופיקס אור יהודההירקות הארוזים, מזכירים את הדרך בה הם משווקים בחו”ל. הכל ארוז בצלופן, לא צריך לבחור ולברור. לדוגמה: שלושה פלפלים בשלושה צבעים- רק בחמישה שקלים, וכך גם העגבניות והבננות שנראות מעולה.
סופר קופיקס אור יהודה


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


סופר קופיקס אור יהודה

סופר קופיקס אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות