יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות חמות / לאחר 3 שנים – מנכ”ל אור יהודה פרש מתפקידו

לאחר 3 שנים – מנכ”ל אור יהודה פרש מתפקידו

אהרוני, בעל עבר עשיר במגזר הציבורי ובצבא, מונה לתפקיד ויחליף את עופר תודר שמסיים את תפקידו לאחר שלוש שנים שבהן קידם את החתימה על הסכם הגג והצלחת מאבק עוטף נתב"ג. ראש העיר, ליאת שוחט מסרה: "הזדמנות להוקיר תודה לעופר על עשייה מבורכת, ולברך את המנכ"ל החדש ולאחל לו הצלחה רבה"

אלי אהרוני
אלי אהרוני המנכ''ל החדש

חילופים בהנהלת עיריית אור יהודה: תא”ל (במיל’) אלי אהרוני מחליף בתפקיד מנכ”ל עיריית אור יהודה את עופר תודר, שסיים את תפקידו בעירייה אחרי שלוש שנים. מדובר בשינוי שמגיע לאחר רשימת הישגים שאליהם הגיעו תודר בהובלת ראש העיר ליאת שוחט, שהתחילו את שיתוף הפעולה ביניהם ב-2015.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  – חדשות אור יהודה


עופר תודר. המנכ''ל היוצא
עופר תודר. המנכ”ל היוצא

אהרוני שהחל בימים האחרונים ללמוד את עבודת העירייה. את עיקר הקריירה שלו הוא העביר בתפקידים בכירים במגזר הפרטי ובצבא. תודר כאמור מסיים את תפקידו לאחר שבשלוש השנים האחרונות הוביל תהליכים משמעותיים בעירייה לצידה של שוחט, כשהעיקרי שבהם הוא החתימה על הסכם הגג ההיסטורי של העיר ב-2017. לצד זאת, המנכ”ל היוצא ליווה את מאבק עוטף נתב”ג שהוליד תשואה נאה מאוד לעיר אור יהודה, הוביל את רפורמת יובלים שנתנה את אותותיה בשנים האחרונות ושיקם יחד עם שוחט את עבודת המנגנון העירוני לאחר חילופי ראשי הערים ב-2015 באמצעות הנחלת תהליכי עבודה מתקדמים ועבודה בהתאם לתוכניות עבודה וכן שינויים ארגוניים ופיתוח כוח האדם.

מחליפו, אלי אהרוני, בעל רזומה מרשים. בתפקידו האחרון הוא שימש כסמנכ”ל תפעול ולוגיסטיקה בכיר ב”טבע תעשיות פרמצבטיות” למעלה מ-11 שנים. עוד קודם לכן הוא מילא שורה של תפקידי סמנכ”לות בגופים כגון רשת שופרסל וקבוצת אלישרא. את שירותו הצבאי הוא סיים בדרגת תת אלוף אחרי ששימש כראש חטיבת הלוגיסטיקה באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה במטכ”ל.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: “העירייה עוברת בתקופה הזו שינויים רבים, וזו הזדמנות להוקיר תודה לעופר תודר על שירותו את תושבי העיר בשלוש השנים האחרונות וההצלחות הרבות שהשגנו יחד. אני מברכת את אלי אהרוני על מינויו למנכ”ל העירייה. אלי מביא עימו הרבה מאוד ניסיון ואין לי ספק שיחד נוכל להצעיד את אור יהודה לפסגות חדשות”.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות