יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / בחירות 2018 / ננה חן: “ההנהגה הקיימת פועלת באופן לא אחראי”

ננה חן: “ההנהגה הקיימת פועלת באופן לא אחראי”

חברת המועצה ננה חן רצה לבחירות הקרובות לראשות העירייה ויש נושאים ספציפיים שבגללם היא החליטה לעשות כן.

ננה חן
ננה חן, בת 54, נשואה + 3, תושבת אור יהודה מגיל 9 מאז עלייתה ארצה בשנת 1973 פעילה מרכזית בוועדי הורים מעל 15 שנה, לרבות יו”ר ועד הורים בשלושה בתי ספר (שיבת ציון, ארזים ופרקאוף) וכמו כן, בוועד ההורים העירוני.

מה הביא אותך להיכנס לחיים הפוליטיים?

“בחרתי לוותר על הפעילות המאתגרת בוועדי ההורים ובהמשכה להיכנס למועצת העיר, כדי להשפיע על איכות החינוך של כלל ילדי העיר, כך לפחות סברתי”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים – אונו  News – אונו ניוז 
רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה –אונו  NEWS  – אתר החדשות של בקעת אונו

 

ספרי על הרקע הפוליטי שלך?

“אני חברת מועצת העיר משנת 2003, חלקן כחברת הנהלת העיר (בתפקידים: יו”ר וועדת תנועה ותחבורה, ממונה על הספורט הייצוגי, ממונה על קידום מעמד האישה, חברה בוועדות שונות בעירייה) וחלקן כיו”ר האופוזיציה (חברה בוועדות החינוך ובוועדת המשנה לתכנון ובנייה)”.

כעת את מתמודדת לראשות העיר, מה הניע אותך לרוץ?

“באשר להתמודדות לראשות העיר הייתה לי התלבטות, שכן טיפסתי במקום עבודתי למשרה הבכירה ביותר – אני משנה למנכ”ל קבוצת רפאלי,  וכן גם בשל ריבוי המתמודדים. בסופו של דבר החלטתי להתמודד, שכן תושבים רבים פנו אליי וביקשו שאתמודד, כי אני מהווה אלטרנטיבה. ההחלטה נבחנה בצורה מאוזנת, הכרוכה בוויתור אישי, אולם יש בה סיפוק, שכן אני מתמודדת לראשות העיר עבורכם, עבור ילדינו ונכדינו”.

“אני מתחייבת להפוך את אור יהודה לעיר חינוך”.

באילו נושאים בוערים תרצי לטפל?

“אני מתחייבת להנהיג חינוך למצוינות אישית, אשר תאפשר לכל ילדי אור יהודה מסגרת חינוכית מתאימה ומדויקת לצורכיהם האישיים ולמימוש היכולות שלהם באשר הם . אני מתכוונת לכך שכל ילד וילדה יקבלו את ההזדמנות להיות הכי טובים שהם יכולים. אני מתחייבת לתת מענה לכל המגזרים באוכלוסיה, ברמה של שיוך דתי – דתי לאומי, חרדי וחילוני. ברמה של אוכלוסיות מיוחדות בכל הגילאים, ברמת אוכלוסיית הגיל השלישי, כי חינוך זה לא רק השכלה אלא בעיקר הקניית ערכים”.

אני מתחייבת להמשיך ולהילחם עבור הזוגות הצעירים שלנו, אשר נרשמו ל”מחיר למשתכן” והתאכזבו קשות מהתנהלות העירייה באשר לתמהיל הדירות, המפרטים וזמני קבלת המפתחות – הרי אתם דור העתיד שלנו והמחויבות שלנו לפני הכל היא לכם.

אני מתחייבת לפעול להתחדשות עירונית בשיקול דעת, בתכנון אורבני מקצועי ובראייה מערכתית כוללת. בעיניי, תושבי העיר יהיו במרכז – הרי חינוך איכותי צריך סביבת מגורים נאה ונעימה”.

תחת איזו מסגרת את רצה בבחירות?

“אני מתמודדת ברשימה עצמאית. אני לא נתמכת ע”י מפלגה כלשהי, לא ביקשתי ולא קיבלתי חסות מאנשי עסקים וממנהיגי המשפחות הגדולות באור יהודה ובכלל. הקמפיין שלי צנוע, פשוט וחד. הכרזתי כי לא אממן שלטי חוצות, שלטי מרפסות וכל שילוט מסוג אחר, לא אטריד אתכם תושבי אור יהודה, בטלפונים ובהודעות, לא אלכלך את העיר בפליירים ומנשרים, לא אפתח מטה וגם לא אממן עובדי בחירות. אדבר עם הציבור במדיה החברתית ובחוגי בית. תזמינו אותי – אגיע”.

דעתך על ההנהגה הקיימת כיום בעיר?

“ההנהגה הקיימת פועלת באופן לא אחראי, לא מקצועי, ונותנת שירותים רק לחלק מתושבי העיר. אני מתחייבת לפעול תמיד באופן דמוקרטי, ביושרה ובשקיפות. כל זאת אעשה במקצועיות, באהבה וברגישות”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

תמונת החשוד מאיר גבריאל . צילום: דוברות המשטרה

חשד: תושב קריית אונו התחזה ל”צלמת” ואנס במירמה נערה

תפריט נגישות