בקעת אונו על מפת החיפושים של יד2, כך עולה מניתוח שבוצע באתר שקבע מהן השכונות המבוקשות ביותר בארץ.
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז
השכונות מדורגות לפי יחס ביקוש/היצע של מודעות למכירת דירות מיד שנייה באתר – כלומר כמה חיפושים היו לכל דירה שהוצעה למכירה באתר.
הניתוח בוצע לפי חלוקה גאוגרפית, כאשר אזור בקעת אונו מופיע תחת אזור המרכז.
מניתוח הנתונים עולה כי שכונת בית בפארק באור יהודה היא השכונה השלישית בביקושה בכל אזור המרכז עם יחס ביקוש/היצע של 104 (על כל דירה שהוצעה למכירה היו 104 חיפושים).
במקום ה-4 ומעט מאחור נמצא רובע נווה מונוסון השייך מוניציפאלית ליהוד-מונוסון. יחס ביקוש ההיצע בנווה מונוסון עמד על 78 (78 חיפושים באתר יד2 על כל דירה שהוצעה למכירה בשכונה).
קרן אוזלבו, מתווכת נדל”ן בחברת אל הנכס המתמחה בבתים פרטיים בנווה מונוסון מנסה להסביר:
“מדובר בשכונה מאוד קהילתית ואיכותית, עם גישה קלה ומהירה לצירי תנועה מרכזיים. השכונה כמעט כולה בנויה מבתים פרטיים ואזור מרוכז אחד של בניינים רבי קומות. מדובר בפרבר כפרי ממש במרכז הארץ, כבר כמעט ואין שכונות כאלה במרכז עם ריכוז כזה של בתים פרטיים”.
במקום הראשון באזור המרכז נמצאת שכונת אם המושבות בפתח תקווה עם יחס ביקוש היצע של 116. גם המקום השני הולך לפתח תקווה, לשכונת כפר גנים ג’ עם יחס ביקוש היצע של 107.
סוגרת את רשימת שכונות המרכז המבוקשות היא שכונת נאות שקמה בראשון לציון. השכונה זכתה ליחס ביקוש היצע של 77.
איילת ניצן, סמנכ”לית השיווק ביד2: “בשנה האחרונה ניכר ביקוש גבוה לדירות מיד שנייה, ששיאו היה במחצית הראשונה, וזאת בהתאם למגמה הכללית בשוק הדיור בתקופה זו. ממצאי הניתוח מראים, כי ישנה שונות גדולה בכמות החיפושים לשכונות בין אזורים שונים בארץ.
המאפיינים החוזרים ברוב השכונות שדורגו כמבוקשות ביותר, הם שמדובר לרוב בשכונות חדשות או שכונות שנמצאות בתנופת בנייה; שכונות המאכלסות בעיקר אוכלוסייה צעירה עם ילדים ומשפרי דיור ממעמד סוציואקונומי בינוני-גבוה; שכונות שבהן ישנה תחושת קהילתיות גבוהה בקרב התושבים; או שכונות איכותיות עם מוסדות חינוך מתקדמים, פארקים וגינות, מרכזי קניות וגישה נוחה לצירי תעבורה מרכזיים”.
אולי יעניין אותך גם: פנטהאוז בקריית אונו נמכר ב6.25 מליון ש”ח – בכמה נמכרה דירה באזורכם?
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]
וואלה… אתם רציניים?????