בית המשפט המחוזי מרכז אישר לאחר פשרה הסדר פיצוי בסך 14 מיליון שקל ללקוחות סלקום שהתנתקו משירותיה.
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז
את המבקשים ייצגו עו”ד רועי ביטון, תושב גני תקווה ושותפיו אדם לוין ויונתן רפפורט ממשרד עורכי הדין רפפורט לוין ביטון.
באמצעות עורכי הדין, טענו המבקשים כי בין ספטמבר 2014 ועד לפברואר 2017, גברה התחרות בין חברות הסלולר השונות והפכה לעזה. בין שנים אלה לטענת המבקשים, נדדו הלקוחות בין החברות השונות, בעיקר משיקולי עלות.
חלק משיקולי העלות לטענת המבקשים היה מחירו של כרטיס הסים. לטענת המבקשים, סלקום יצרה מצג שווא לפיו היא סיפקה את כרטיס הסים בחינם, אך בסיום ההתקשרות עם החברה גילו הלקוחות כי חויבו בגין כרטיס הסים.
מהצד השני טענה חברת סלקום, באמצעות עו”ד חניטל בלינסון-נבון ואידן רגב, ממשרד עורכי הדין ארנון, תדמור לוי, כי התנאים בדבר השאלת כרטיס הסים פורטו באופן מפורש וברור בהסכם ההתקשרות, וכי בכל מקרה החברה נוהגת לעדכן ולתזכר את לקוחותיה במועד ההתנקות על כך שעליהם להחזיר את כרטיס הסים.
בסיום הדיון החליטו הצדדים על הסדר פשרה, המוערך כאמור בסכום של 14 מיליון שקלים, אשר יחול על שתי קבוצות של לקוחות:
“קבוצת העבר” – מנויים שהשתייכו להסדר סים בהשאלה והתנתקו מסלקום עד ל-3 בפברואר 2020.
“קבוצת העתיד” – מנויים המשויכים להסדר סים בהשאלה ואשר החל מ-4 בפברואר 2020 היו או עדיין מנויי סלקום.
במסגרת ההסדר חברי קבוצת העבר יהיה זכאים להשיב את הסים שברשותם בתוך 60 יום ולקבל החזר בשווי של 80%-100% מהתשלום שנגבה מהם.
לחברי קבוצת העתיד תעניק סלקום הנחה בסך 100%, כלומר החברה אינה תגבה כסף בגין כרטיס סים שלא הוחזר על ידי הלקוחות.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]