יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / כך נקם תושב אור יהודה במי שניהל קשר מיני עם גרושתו

כך נקם תושב אור יהודה במי שניהל קשר מיני עם גרושתו

בית המשפט העליון דחה את ערעורו של תושב אור יהודה ששרף מונית כנקמה על קשר עם גרושתו. הנוקם יישלח לעשרה חודשים מאסר בכלא על מעשיו.

שריפת רכב
צילום ארכיון - אבנר בן מנחם

יש מי שמשברי גירושין מביא אותם לנהוג באלימות קשה ולנקום בצורה ברוטאלית במי שנחשד כמנהל קשר  עם אישתו לשעבר. תושב אור יהודה בסביבות גיל החמישים, הורשע בשריפת מונית. בית המשפט העליון דחה את ערעורו להקלה בעונש והוא יישלח לעשרה חודשי מאסר בפועל, בעקבות רקע פלילי.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 

מתוך ההחלטה של בית המשפט העליון – “בית המשפט המחוזי גזר את דינו של המערער ביום 18.9.2017. בית המשפט עמד על עברו הפלילי של המערער, אשר מרביתו התיישן, אך כולל הרשעה מיום 5.1.2015 בעבירות הסגת גבול ואיומים. בגדר הרשעה זאת הוטל על המערער, בין היתר, מאסר מותנה בן 6 חודשים. בית המשפט ציין כי הצתת רכב היא פעולה אלימה המצדיקה ענישה משמעותית, ודחה את טענת המערער כי הרקע למעשיו – חשדו לקשר אינטימי בין גרושתו לבין נפגע העבירה – מפחית את חומרתם. עוד צוין כי המונית הייתה מקור פרנסתו של הנפגע וכי נגרם לה נזק כבד; וכי מדובר באירוע מתוכנן ולא ספונטני. מנגד, בית המשפט ציין גם כי המונית נמצאה במתחם חניה מבודד. לפיכך, מתחם העונש ההולם נקבע בין 8 לבין 22 חודשי מאסר, תוך שצוין כי הסדר הטיעון משקף את רמת הענישה בעבירות הצתה”.

על המערער הושתו עונשי מאסר על תנאי – 6 חודשים אם יעבור תוך 3 שנים מיום שחרורו עבירת הצתה או עבירת אלימות נגד גוף; ו-6 חודשים אם יעבור תוך 3 שנים מיום שחרורו עבירת איומים. עוד נקבע שהמערער ישלם פיצוי לנפגע העבירה בסך 4000 ש”ח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות