יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / פרוייקט אורנשטיין – 1,700 מנות מזון יחולקו בכל שבוע באור יהודה

פרוייקט אורנשטיין – 1,700 מנות מזון יחולקו בכל שבוע באור יהודה

פרויקט בסדר גודל כזה לא רואים בכל יום: העמותה תתרום מדי שבוע מאות מנות במועדוני הנוער ובמועדוני הקשישים, בתיכון ברנקו וייס ובמכינה הקדם צבאית ארז, בכ-15 מוקדים שונים ברחבי העיר במטרה לגשר על פערים כלכליים וחברתיים.

עמותת פרוייקט אורנשטיין
עמותת פרוייקט אורנשטיין

היוזמה נולדה כתוצאה משיתוף פעולה בין לשכת ראש העיר, אותו הובילו שוחט יחד עם חברת המועצה ימית קרקוקלי בשיתוף עם עמותת פרויקט אורנשטיין. העמותה שהוקמה מתרומתם של סוזן והנרי אורנשטיין פועלת לצמצום פערים חברתיים וחינוכיים. העמותה שמה לה למטרה להקטין את הפער או לגשר עליו באמצעות מיזם של הזנה, ארוחות משותפות וסיוע ברכש מזון. העירייה מצידה סיפקה לטובת הפרויקט את כלל הצרכים הלוגיסטיים להכנת האוכל, כגון מקררים, תנורים, כיריים, מיחמים, כלים, ארונות אחסון, ועוד. כדי לצמצם חסמים בירוקרטיים, מונה יועץ ראש העיר, יואל לוי, ללוות את הפרויקט באופן צמוד.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  – חדשות אור יהודה


עמותת פרוייקט אורנשטיין
עמותת פרוייקט אורנשטיין

בפרויקט משתתפים מועדוני הנוער, מועדוני הקשישים, תיכון ברנקו וייס והמכינה הקדם צבאית ארז, כאשר לכל גוף בעיר “נתפרה” חליפה מיוחדת של מענה להזנת המשתתפים כך שסביב נושא האוכל ניתן יהיה לשפר ולהעצים את הפעילות המתקיימת בכל אחד מ- 15 האתרים. הדגש שניתן בפרויקט הוא על קיום ארוחות בריאות לטובת הקשישים ובני הנוער ועל אכילה משותפת שטמון בה פן חינוכי וערכי. השבוע יצא לדרך הפרויקט כאשר במועדוני הקשישים חולקו כבר מאות מנות בארוחות משותפות.


לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז
ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה


עמותת פרוייקט אורנשטיין
עמותת פרוייקט אורנשטיין

עו”ד יונית רביב, מנכ”לית עמותת “פרויקט אורנשטיין”, מציינת: “כבר במפגשים הראשונים זכינו לשיתוף פעולה ודלת פתוחה בלשכת ראש העיר, דבר שאינו מובן מאליו כלל וכלל. אין לנו ספק שטובתם של הנהנים מפרויקט ההזנה הזה הוא הציר שמנחה את הנהלת העירייה. אנחנו כאן כדי להיות גורם מאפשר, תומך ותורם כדי שסביב ההזנה יתפתחו פעילויות חברתיות וחינוכיות מגוונות וכאן התועלת האמיתית”.

עמותת פרוייקט אורנשטיין
עמותת פרוייקט אורנשטיין

ליאת שוחט, ראש העיר: “זה בהחלט יוצא דופן שמתאפשרת תרומה כל כך משמעותית ודרמטית לכל כך הרבה אנשים שצריכים את הארוחה ואת האפשרות לאכול בחברותא, צעירים וקשישים כאחד. תהליך התכנון, בו הייתי מעורבת מהיום הראשון, היה איטי וקפדני כך שייווצר הפתרון הנכון ביותר לכל סוג אוכלוסייה. אנו מוקירים תודה לעמותת פרויקט אורנשטיין על התרומה ושמחים לתת את חלקנו בפרויקט כדי שיחד נביא בשורה גדולה לרבים מתושבי העיר”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות