יום שלישי , אפריל 30 2024
דף הבית / חדשות חמות / החניון הציבורי באור יהודה הפך למגרש גרוטאות

החניון הציבורי באור יהודה הפך למגרש גרוטאות

מצוקת החנייה באזורי התעשייה באור יהודה, היא שיחת היום בין עובדי המשרדים והמפעלים. בדיקת אונו ניוז מעלה כי בסופי שבוע ישנם למעלה מ200 מקומות חנייה תפוסים על ידי רכבים נטושים או מקולקלים.

חניון ציבורי באור יהודה

אור יהודה התברכה בשני אזורי תעשייה שכל עיר בבקעת אונו מקנאה בהם, בכל שנה מליוני שקלים של ארנונה ממסחר ותעשייה נכנסים לקופת העירייה, לצד עוד מיליוני שקלים מדוחות חנייה למי שאינם תושבי אור יהודה. אך עדיין, מצוקת החנייה לעובדי אזור התעשייה היא קשה מאוד. עובדים אפילו מחנים את רכבם על הכביש הראשי והולכים ברגל, כי אין מספיק מקומות חנייה.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  להצטרפות


אך מסתבר כי ישנם לפחות 200 מקומות חנייה, ברחבי אזור התעשייה התפוסים על ידי רכבים נטושים, רכבים אחרי תאונה מחוץ למוסכים. מבדיקת מערכת אונו ניוז, ביום שבת האחרון, התגלה חניון ציבורי ברחוב העבודה פינת דקלה, אשר הפך להיות מגרש גרוטאות לרכבים שנגררים אליו, לצד עשרות מכוניות תקולות, מכוניות אחרי תאונות, הרכבים חונים בצורה כזאת שלא זזו במשך חודשים.

חניון ציבורי באור יהודה

אך לא רק החניון הציבורי הפך למגרש גרוטאות, סיור רגלי ברחובות הפנימים של אזור התעשייה מגלה, עשרות רכבים מחנים במקום, חלקם לא פעיל, ובטח שאין מה לעשות לרכבים לחנות באזור תעשייה ביום שבת, שרוב המפעלים סגורים, לצעט מספר רכבים של עובדים, אשר עובדים בשבת.

חניון ציבורי באור יהודה

האם עיריית אור יהודה באמת מטפלת בנכסי הזהב שלה כראוי?, אם שואלים בעלי עסקים, התלונות רבות, התחושה היא של הפקרות. חנייה על מדרכות, לכלוך במדרכות , אי פינוי קרטונים וכו.

חניון ציבורי באור יהודה

ברחוב דוד כהן, באזור התעשייה, סמוך לסופר יוחננוף, בעלי משרדי תיווך רכבים מחנים מכוניות על חשבון חנייה ציבורית.

חניון ציבורי אור יהודה

מעיריית אור יהודה נמסר בתגובה: “החניה שהוצגה בתמונות שממוקמת ברחוב העבודה (ולא ברחוב הדרור שאינו קיים בעיר) ואשר הועברו במצורף לשאילתא, משמשת כחניון עירוני ולא מתבצעת בו כל אחסנת רכבים ישנים ונטושים ואף לא בכל חניון אחר במי מאזורי התעשייה בעיר. כמו כן, העירייה מבצעת אכיפה סדירה ושוטפת הן באזורי התעשייה והן ביתר רחבי העיר של סילוק רכבים נטושים וגרוטאות בהתאם לחוק העזר ולטובת מקסום מקומות החניה הפנויים בעיר לרווחת תושביה ובאיה”.

מהמשרד להגנת הסביבה נמסר בתגובה: למיטב ידיעתנו, אין נוהל מחייב לפינוי כלי-רכב מושבתים לאתר מורשה. כחלק מהפעולות לצמצום זיהום אויר מתחבורה, מעודד אגף תחבורה במשרד להגנת הסביבה גריטת רכבים פעילים ישנים באתרי גריטה הנמצאים בהתקשרות עם המשרד להגנת הסביבה.

 במסגרת ההתקשרות, מחויבים אתרי הגריטה לעמוד בתנאים למניעת מפגעים סביבתיים שעלולים להיווצר בעת פירוק כלי רכב. יש עיריות שמבצעות התקשרות עם אתרי גריטה אלו, לצורך פינוי כלי רכב מושבתים המהווים מטרד בשטחן – זאת על אף שאינן מחויבות בזאת

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו. הדמיה באדיבות קבוצת שבירו

שוק הדירות בבקעת אונו בחודש מרץ- איפה נמכרה דירת 4 חדרים ב 1.79 מיליון?

תפריט נגישות