יום שישי , מאי 17 2024
דף הבית / הורוסקופ שבועי / הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות- 28.4-4.5.2024

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות- 28.4-4.5.2024

הורוסקופ/אסטרולוגיה: תחזית שבועית 28.4-4.5.2024 לילידי כל המזלות וגם טיפ שבועי לילידי השבוע

הורוסקופ שבועי. צילום canva
הורוסקופ שבועי. צילום canva

תחזית שבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית לפניכם


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


טיפ לילידי השבוע

גם בשבוע הקרוב ימשיך לבקר כוכב התקשורת מרקורי שהיה בנסיגה בבית תת ההכרה שלכם, וסוף סוף תרגישו שהדברים חוזרים למסלולם ונהייה לכם קל יותר.

טלה 21 במרץ עד 19 באפריל

כוכב העשייה המקושר אתכם ועם מלחמתיות ושמו מארס יבקר בחודש הקרוב במזל שלכם ויעניק לכם הרבה אנרגיה לעשייה של דברים שכבר מזמן דחיתם והנה עכשיו אתם מקבלים את האנרגיות הדרושות ובמקביל גם את מצב הרוח הנדרש לעשייה מהנה. גם בשבוע הקרוב ימשיך להיות כוכב האינטואיציה נפטון בבית תת המודע שלכם, כך שתהיו מחוברים לתת המודע שלכם.

שור 20 באפריל עד 20 במאי

הכוכב שלכם וונוס יימצא השבוע וגם במהלך כל החודש הקרוב במזל שלכם ביחד עם כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר, לצד כוכב שאוהב שינויים והפתעות ושמו אוראנוס. שילוב כוכבים אלה גם יחד מביא לכך שאתם בתקופה טובה ועמוסה ונראה שאתם חווים התחלות חדשות ומהנות שאנשים קרובים שעד היום שיתפתם אותם בתכניותיכם, מאוד שמחים בשבילכם.

תאומים 21 במאי עד 21 ביוני

אתם נמצאים בתקופה שפותחת את יום הולדתכם עם כוכב וונוס המשפיע על היכולת שלכם להיות ביחסים בין אישיים טובים. כוכב זה נמצא בבית תת ההכרה שלכם ולכן אתם רגישים יותר עם נטייה להסתגרות שאינה אופיינית לכם. ייתכן שמערכות יחסים, שיתחילו עכשיו יהיו יותר עדינות ורגישות מתמיד, ולכן אתם עשויים לחשוב שמבחינתכם הזמן עדיין לא הבשיל רגשית.

סרטן  22 ביוני עד 22 ביולי

למרות הצורך שלכם בשקט, מנוחה ואפילו להתבודד קצת עם עצמכם ומחשבותיכם, נראה שהחיים לא מאפשרים לכם זאת ואתם מוצאים את עצמכם עסוקים בעבודה אינטנסיבית שגורמת לכם להיות עסוקים ומוטרדים ללא הרף. בתוקף הנסיבות אין לכם אפשרות להתנגד. אתם עובדים קשה מאוד, ולעיתים אף מעבר לכוחותיכם. חשוב מאוד שתאפשרו לעצמכם מנוחה פיזית .

אריה 23 ביולי עד 22 באוגוסט

אתם בולטים מקצועית וחברתית בכל מקום אליו אתם מגיעים ונראה שאתם צוברים הצלחה במקום העבודה שלכם. מומלץ לא להיכנס לעימותים בנושאים שמראש אתם יודעים שיש לכם נטייה להתרגז בגללם ואתם עלולים להגיד דברים שהם מעבר למקובל. מאחר וכוכב וונוס שאחראי על  מערכות יחסים נמצא בבית הקריירה, נצלו קשרים חברתיים להתקדמות.

בתולה 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

זוהי תקופה שבה אתם אמורים להרגיש שלמרות הקשיים המקצועיים שהיו לכם לאחרונה , הנה בכל זאת בנושאי כספים שחייבים לכם יש התקדמות ובעיקר דרך אנשים וחברים שאתם מכירים, כך שנראה שאתם מתחילים להחזיר לעצמכם את הביטחון מהעשייה שלכם במשך החודשים האחרונים. הכוכב שלכם מרקורי יצאmאתמהנסיגה, ותוכלו להמשיך ולדחוף להצלחה.

מאזניים 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

כוכב העשייה המוכר בשמו מארס נכנס אליכם לבית השותפויות וחושף אתכם לסגנון חדש של עבודה והצלחה. לאחרונה הייתם מאוד מרוכזים בהצלחה שלכם ולא מתוך אנוכיות, אלא שמאוד רציתם להצליח והשקעתם לשם כך משאבים רבים. עובדה זו גרמה לכם לעבוד יותר מהרגיל, כך שאתם עלולים להתעייף יותר מדי. כדי לא לאבד עצמכם בתוך העבודה הקפידו

עקרב 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

בתי העבודה והשותפויות שלכם  מופעלים בצורה מאוד אינטנסיבית ונראה שעדיין אין לכם את ההוקרה וההערכה לה אתם מצפים. אתם חייבים לעשות שינוי בצורת החשיבה שלכם ולא לצפות שאחרים יתנו לכם ללא גבולות . השתדלו יותר לשתף פעולה ופחות להתלונן על האחרים . עליכם להיות מאוד זהירים בכל  מוצא פיכם, על מנת לא להרחיק מכם אנשים.

קשת 22 בנובמבר עד 21 בדצמבר

הכוכב סטורן שגורם ללקיחת אחריות נמצא אצלכם בבית המשפחה, כך שנראה שנסיבות חייכם עומדות להשתנות ודורשות מכם לקחת החלטה ושינויים שעד היום ניסיתם להימנע מהם. למרות שכרגע אתם עדיין בחוסר ודאות, הרי שבדרך כלל אתם די בשליטה ויודעים לאן נושבת הרוח. בשלב זה עליכם לזרום עם הנסיבות ולתת לחיים להחליט עבורכם לגבי סדרי עדיפויות.

גדי  22 בדצמבר עד 19 בינואר

בימים הקרובים תרגישו שאתם דואגים יותר מהרגיל לאנשים קרובים לכם במעגל המשפחתי הראשון , וזאת בגלל שינויים כלכליים שאתם חווים ומעיבים על היכולת שלכם להרגיש בטוחים מבחינה כספית . בנוסף, גם כוכב היחסים הבין אישיים המוכר בשמו וונוס, נמצא החודש בבית העבודה שלכם, ולכן הוא גורם ליחסים אישיים בעיקר על רקע מקצועי להיות רגישים במיוחד.

דלי 20 בינואר עד 18 בפברואר

נראה שמרבית האנרגיה שלכם מתועלת למקום שבו אתם מרגישים את המחויבות הגדולה ביותר עבורכם כרגע והוא התחום המשפחתי . גם אלה מכם שעדיין עובדים,  יחושו בנוסף – מחויבות בתחום המקצועי. חשוב מאוד שלא תתייאשו מאנשים קרובים גם אם אתם בטוחים שהם עושים טעויות שהיו יכולות להימנע מהם, אם רק היו מקשיבים לכם.

דגים 19 בפברואר עד 20 במרץ

אתם חשים מחויבות גדולה למשפחה הגרעינית שלכם , שבמשך החיים היו בשבילכם בכל פעם שהייתם זקוקים להם. כרגע אתם מעוניינים לפעול בתחום הקרוב לכם והוא  השקעה וטיפול בסביבת המגורים שלכם. זה הזמן לחשוב להמשיך ללמוד משהו שישפר את אנרגיית החיים שלכם בנושאים שאתם אוהבים ולדאוג לטיפוח האישי שלכם בכך שתפתחו את הצורך שלכם באהבה עצמית.

 

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

התחזית השבועית מאת צילה שיר-אל אסטרולוגית ויועצת זוגית ומשפחתית. נייד 0522248626 אימייל Shirel.zila@gmail.com

צילה שיר אל. צילום פרטי
צילה שיר אל. צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

לירון דורון לוי מונתה למנכ”לית מרכז השלטון המקומי . צילום: שמרית מאור

לירון דורון לוי תושבת גני תקווה מונתה למנכ”לית מרכז השלטון המקומי

תפריט נגישות