יום שלישי , אפריל 30 2024
דף הבית / הילדים מתעוררים בבכי – סיוט הנפצים לפני פורים

הילדים מתעוררים בבכי – סיוט הנפצים לפני פורים

זה קורה כל שנה לפני פורים, בגינות ציבוריות ופארקים, ילדים ובני נוער משליכים נפצים וגורמים לבהלה בקרב התושבים. השאלה הנשאלת היכן הרשויות והשיטור העירוני באור יהודה, גני תקווה ויהוד מונוסון

נפצים בפורים
בכל לילה קולות נפץ באור יהודה וגני תקווה ויהוד מונוסון: קולות נפץ מרעידים בלילות את הבתים, ילדים מתעוררים בבכי,בעלי החיים בלחץ ושגרת החיים נפגעת
גם השנה נותרים תושבים רבים ברחבי בקעת אונו מתוסכלים מול אוזלת היד של הרשויות. מי יעשה סדר?
חג פורים בפתח, חג גדול לילדים אומנם, אך עד כמה הוא משמח את כולם? קצת פחות מחודשיים לחג המסכות והרעשנים, כשברחובות נשמעים הדי הנפצים המפרים את השלווה של התושבים.  חדשות לבקרים תושבים מלינים ברשת על קולות הנפצים ועל כך שאין מי שעוצר את התופעה המרגיזה והמרעישה הזו.

אורן צזנה, תושב גני תקווה: “אני שומע את הנפצים באופן קבוע, גם תוך כדי שאנחנו מדברים, באזור הרי יהודה. הדבר לא מטופל, שנה שעברתי ראיתי שכתבו שפנו ל-106 ופעם אחת פניתי למשטרה ולהבנתי לא קרה כלום. מתסכל, אבל נראה שאין אכיפה, אמרו שישלחו מישהו וזה לא שינה כלום.
 
באיזו תדירות אתה שומע את הנפצים?
“ברמה יומיומית. אני כיום לומד, אז אני יכול להגיד שזה גם בבוקר גם בצהריים וגם בערב, מתחזק לקראת הערב. בשנה שעברה זה היה גם חודש לפני פורים ועד כחודש לאחר פורים, כ-3 חודשים בשנה – מטורף!”
גם באור יהודה ויהוד מונוסון, כאמור, נשמעים היטב קולות הנפץ. גיא, תושב העיר, חזר עם רשמים מסיור של משמר השכונה נווה סביון: “שומעים את הנפצים האלה כל השנה ולא רק בתקופת פורים. מעבר לזה, בסיורי המשמר אנחנו נתקלים בנערים וגם ילדים שמרעישים, מזלזלים. לא ברור איפה ההורים שלהם. לצערנו, אנחנו כמעט לא מקבלים סיוע מהעירייה או מהמשטרה, ולנו אין סמכות אכיפה”.
תושבת אור יהודה פרסמה סרטון מפחיד מגינה בפארק נווה רבין  -“הורים- קחו אחריות על הילדים שלכם שמנפצים חזיזים. התנהגות בלתי נסבלת שמטרידה את כולנו מדי ערב בימים האחרונים. מה אנחנו בעזה?!

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ממשטרת ישראל נמסר: משטרת ישראל מקיימת כל השנה פעילות אכיפה והסברה בבתי ספר ובבתי עסק על מנת למנוע את השימוש באותם ” צעצועים מסוכנים”. לקראת חג פורים הקרב ובא , הגבירה המשטרה את האכיפה על מנת להתחקות אחר אותם גורמים שמתעלמים מהסכנות וממשיכים להפיצם.

משטרת ישראל פונה להורים ולבני הנוער לגלות ערנות,להמנע ולמנוע את השימוש באותם “צעצועים מסוכנים” , שהשימוש בהם הוא אסור ע”פ חוק ומסכן חיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צו סגירה למתחם ששימש להימורים באור יהודה. צילום: דוברות המשטרה

צו סגירה למתחם ששימש למשחקי הימור בלתי חוקיים באור יהודה

תפריט נגישות