יום שלישי , אפריל 30 2024
דף הבית / אור יהודה / משמר השכונה בנווה רבין יצא לדרך

משמר השכונה בנווה רבין יצא לדרך

ההתארגנות התנדבותית של תושבי אור יהודה זוכה לרוח גבית מהעירייה שנרתמה ברכישת ציוד עבור 20 המתנדבים. תושב השכונה, רפי שיינקמן, מספר על הפעילות: "אנחנו מפטרלים ברחבי השכונה ומאתרים פעילות חשודה או מצבים שבהם בני נוער מייצרים רעש

משמר השכונה בנווה רבין

משמר השכונה בשכונת נווה רבין באור יהודה יצא בשבוע שעבר לדרך. כ-20 תושבים המתגוררים בשכונה החלו בפעילות ההתנדבותית שמטרתה למגר תופעות של רעש, ונדליזם, פשע, גניבת רכבים ושמירה על הסדר הציבורי בפארק השכונתי. חברי המשמר ישמשו כ”עיניים” עבור השיטור העירוני והקהילתי ויתריעו על פעולות חריגות, בעיקר בסופי השבוע והלילות. הפעילות מתקיימת כחלק מהתוצרים של הפעילים הקהילתיים בשכונה, ומתבצעת בשיתוף יחידת האכיפה העירונית, השיטור הקהילתי ועיר ללא אלימות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


משמר השכונה בנווה רבין
תושב השכונה, רפי שיינקמן, מספר על הפעילות: “אנחנו מפטרלים ברחבי השכונה ומאתרים פעילות חשודה או מצבים שבהם בני נוער מייצרים רעש. במצבים כאלה, אנו פונים אליהם ומבקשים מהם לחדול מכך, ובמצב שבו הפנייה שלנו לא נענית, אנו פונים לשיטור העירוני והקהילתי ומבקשים תגבורת שמגיעה תוך זמן קצר כדי לטפל בבעיה”.

נכון לעכשיו, עיקר הפעילות של הסיירת מתמקדת בימים חמישי, שישי ושבת בשעות הלילה, כאשר בעתיד היא עתידה להתרחב לימים ושעות נוספים ביממה. עיריית אור יהודה מסייעת לחברי משמר השכונה בעיקר בציוד ובאפודים. עוד קודם לתחילת פעילות הסיירת, נערכה פעילות מקדימה שכללה ארבעה מפגשי הכנה עם אנשי השיטור, סיור במוקד העירוני, היכרות עם פריסת מצלמות האבטחה וניתוח סוגי הפניות שמגיעות למוקד. כמו כן, מפקד יחידת האכיפה העירונית פקד אורן בואני, מפקד והשיטור הקהילתי, רס”ב מיקי שמואל, הדריכו את חברי הסיירת בנושא הסמכויות והאפשרויות הניתנות להם במסגרת החוק. חשוב להדגיש כי המודל בנווה רבין ייושם במהלך השבועות הקרובים גם בשכונת נווה סביון, שם מתארגן בימים אלו משמר שכונה דומה.

ליאת שוחט, ראש העיר, מציינת: “נושא השמירה על איכות החיים של תושבינו הוא ללא ספק מהותי והכרחי, ואני שמחה לראות תושבים רבים שנרתמים מזמנם וממרצם כדי לעמוד לרשות יחידת האכיפה העירונית ולסייע בשמירה על הסדר. עיריית אור יהודה תמשיך לשתף פעולה עם כל יוזמה כזו שתקום בכל שכונה שבה תורגש פעילות חריגה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צו סגירה למתחם ששימש להימורים באור יהודה. צילום: דוברות המשטרה

צו סגירה למתחם ששימש למשחקי הימור בלתי חוקיים באור יהודה

תפריט נגישות