חטיבת יובלים באור יהודה הכניסה לראשונה לתכנית הלימודים בבית הספר שיטה של למידה מבוססת פרויקטים, שבה כל תהליך הלמידה מאורגן סביב פרויקט-תוצר המניע את פעילויות התלמידים. התוצרים האישיים מייצרים מוטיבציית למידה אישית, בעוד הפרויקטים הקבוצתיים משלימים את תהליך הלמידה ומסגלים לתלמידים מיומנויות של שיתוף פעולה ועבודת צוות תוך השגת המטרה הלימודית.
לכתבות נוספות –
אור יהודה – נבחרה יו”ר מועצת הנוער העירונית
בשיעורי הלמ”פ (למידה מבוססת פרויקטים) ישנה הקפדה על דרך הוראה יצירתית וחווייתית עם אלמנט פסיכו-פדגוגי היוצר חיבור בין החומר הנלמד לבין עולמו של התלמיד, ובכך הופך את נושאי השיעורים רלוונטיים לעולם התלמידים. הלמידה מתקיימת בקבוצות קטנות של חצאי כיתות ומאפשרת היכרות טובה ומעמיקה עם התלמיד, ובכך מחזקת את הקשר שבין המורה לתלמיד ומעניקה לתלמיד יכולת להאמין בעצמו, לצמוח ולהתפתח.
במסגרת הלימודים, בשיטה זו התלמידים רוכשים ידע, מיומנויות למידה ואסטרטגיות שימושיות, טיפוח למידה עצמאית, חוקרת ויוזמת, עידוד יצירתיות, סקרנות וחשיבה ביקורתית, פתרון בעיות, למידה שיתופית בעבודת צוות, מיומנות בעמידה והצגה מול קהל ועוד. שחר חוגי, תלמיד כיתה ז’ סיפר על חווייתו האישית מתהליך הלמידה בשיטה החדשה: “זו למידה חווייתית ומאתגרת המאפשרת לנו לצאת מהקופסה ולגלות בעצמנו כישורים יצירתיים שלא הכרנו בעצמנו”.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]