יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / חדשות אור יהודה / מקומי / פורום ראשי רשויות הוקם בנוגע לחלוקת הכנסות מנתב”ג

פורום ראשי רשויות הוקם בנוגע לחלוקת הכנסות מנתב”ג

אור יהודה, יהוד-מונוסון, לוד, עמק לוד וחבל מודיעין החלו להתכנס במטרה למנוע את הפגיעה באזורי התעסוקה של הרשויות כתוצאה מהבנייה המתוכננת של רשות שדות התעופה והפגיעה המתמשכת בתושבי הערים המקיפות את נמל התעופה

ראשי הרשויות לשר הפנים: הורה על חלוקת הכנסות מנתב"ג

פורום ראשי רשויות עוטפות נתב”ג הוקם במטרה להביא לצדק חלוקתי בנוגע להכנסות המגיעות משדה התעופה. מי שיזמה את כינון הפורום היא ראש עיריית אור יהודה, עו”ד ליאת שוחט, כשאליה מצטרפות עו”ד יעלה מקליס, ראש עיריית יהוד-מונוסון,  יאיר רביבו, ראש עיריית לוד, מר דודי יפרח, ראש מועצה אזורית עמק לוד ומר שמעון סוסן, ראש מועצת אזורית חבל מודיעין.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מטרת הפורום היא ליצור חזית משותפת ושיתוף פעולה אזורי לטובת האינטרס המשותף של תושבי הרשויות המקיפות את נתב”ג כנגד רשות שדות התעופה הנחשבת לגוף עשיר מאוד.

במהלך הפגישה הראשונה בין ראשי הרשויות, אלו השמיעו דעה נחרצת כנגד הפגיעה המתמשכת בתושבי הרשויות המקיפות את נתב”ג כתוצאה מהפעילות במקום. בין הבעיות שהעלו ראשי הרשויות היו רעש המטוסים, מגבלות הבנייה בסמוך לנתב”ג, מגבלות ההכנסות, המפגע הסביבתי וכמובן המפגע התדמיתי.

כעת החליטו ראשי הרשויות ליזום אל מול משרד הפנים הקמה של ועדת גבולות שתבחן את השטח הגלילי (שטח שחסר שיוך מוניציפלי) של נמל התעופה ולא פחות חשוב מכך את חלוקת ההכנסות ממנו. בכל מקרה, בכוונת ראשי הרשויות לוודא כי כל בנייה בשטחי נתב”ג תהיה לייעודי תעופה בלבד ובאופן שלא יפגע באזורי התעסוקה הנמצאים ברשויות הסמוכות.

ראש עיריית אור יהודה, עו”ד ליאת שוחט, ציינה: “אני שמחה שהצלחתי לאגד איתנו במאבק את ראשי הרשויות עוטפות נתב”ג כדי להשיג צדק בעקבות הפגיעה המתמשכת מפעילות שדה התעופה. אני מאמינה שהכוח שלנו יחד יוכל לסייע לנו להשיג את המטרות שהגדרנו, שכן מעבר לעניין הכלכלי כתוצאה מפעילות איזור התעסוקה, העוול המתמשך שנגרם לתושבי אור יהודה והסביבה חייב להיפסק”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סלון. צילום אילוסטרציה canva

ירידה במחירי השכירות באור יהודה

תפריט נגישות