יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חשיפה – המשטרה חוקרת חשד לזיופים במטה הבחירות של יוסי בן דוד

חשיפה – המשטרה חוקרת חשד לזיופים במטה הבחירות של יוסי בן דוד

שוב יהוד במדורים הפלילים - נציג משרד הפנים הגיש תלונה במשטרה על חשדות לזיוף מסמך רשמי של משרד הפנים, חשדות לזיוף חתימה וכותרת ליצירת מצג שווא והטעייה. המשטרה אישרה כי חקירה נפתחה. בן דוד - "מדובר בסערה בכוס מים, מתנדב עיצב מודעה"

משטרת מסובים

המשטרה חוקרת מקרה חמור של חשד לזיוף מסמך רשמי של משרד הפנים והצגתו בפני התושבים כמסמך המאשר את ריצתו של בן דוד לראשות העיר. כעת מתברר כי המסמך שנשלח לתקשורת חשוד כמזוייף. מישהו שינה את כותרתו וחתם בשם מנהל הבחירות מטעם ממשרד הפנים, מר משה אדרי.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


משטרת מסובים


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה – אתר החדשות של בקעת אונו


לפני כשבוע, במסגרת מודעה פרסומית של מטה הבחירות של יוסי בן דוד, נשלחה ידיעה ואיתה אישור. שכותרתה – “משרד הפנים אישר את יוסי בן דוד לראשות העיר. מצורף המסמך הרשמי”.

 

הפרסום שנשלח על ידי מטה בן דוד
הפרסום שנשלח על ידי מטה בן דוד

אל הידיעה צורף מסמך חתום על ידי מנהל הבחירות ומעליו מתנוסס סמל משרד הפנים. מדובר על אישור סטנדרטי של כל מועמד המגיש רשימות לבחירות. אך במטה הבחירות של בן דוד רצו לייצר מצג שווא לתושבים ובישלו מסמך חדש ובו שינוי הכותרת – “שינוי בדבר הגשת מועמד”.

המסמך החשוד כמזוייף
המסמך החשוד כמזוייף

החשדות לזיוף המסמך הגיעו אל נציגי משרד הפנים ואלו הודיעו למנהל הבחירות, משה אדרי, להגיש תלונה במשטרה על החשד לזיוף. לפני מספר ימים כינס, מנהל הבחירות את חברי ועדת הבחירות, והודיע כי הגיש תלונה במשטרה כנגד יוסי בן דוד.

מספר אחד מחברי הועדה – “נקראו לפגישה דחופה בה נאמר כי יש חשדות לזיוף מסמך רשמי של משרד הפנים, ומנהל הבחירות הגיש תלונה במשטרה בנושא ונפתחה חקירה, עצוב לנו ששוב יהוד חוזרת למדורי הפלילים“.

המסמך המקורי
המסמך המקורי

ממשטרת ישראל מאשרים כי התקבלה תלונה בנושא.
משרד הפנים מאשר כי מנהל הבחירות ביהוד הגיש תלונה במשטרה.

ממטה הבחירות של בן דוד נמסר – מדובר בסערה בכוס מים. ראשית נבהיר כי משרד הפנים אישר את המועמדות של יוסי בן דוד. שנית, נדגיש כי מדובר במודעת פרסום בלבד. בכל מקרה, מרגע שהתברר כי האדם שעסק, בהתנדבות אגב, בניירת מול משרד הפנים, עיצב את המסמך למודעת פרסום ועשה זאת על דעתו וללא ידיעת המועמד או מי מאנשי מטהו, הורה המועמד לראשות העיר בן דוד להוריד את המודעה להשעות ולהרחיק לאלתר את האדם מהמטה. זאת על אף דברי המתנדב כי הוא רק עיצב את המודעה ולא שינה את מהות המסמך.

הבהרה אונו ניוז – מערכת אונו ניוז קיבלה פנייה ממטה הבחירות של יוסי בן דוד להסיר את הכתבה השיווקית בה פורסם המכתב החשוד כמזוייף. לבקשת אתר אונו ניוז לקבל את ההנחייה כתובה, שלח עורך הדין פרי מרקו המייצג את בן דוד, בקשה להסרת הפרסום ולעדכן את המסמך המקורי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. זכות שתיקה לא רוצים עוד צרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות