יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / יהוד מונסון / ורדי בושרי: ”לא כולם יודעים מי האחראי למיזמים בעיר”

ורדי בושרי: ”לא כולם יודעים מי האחראי למיזמים בעיר”

"העובדות מדברות בעד עצמן, אך לא כולם יודעים מי האחראי הישיר לכל המיזמים והשדרוגים שנעשו בעיר", כך אומר ורדי בושרי , יו"ר המתנ"ס, המתמודד למועצת העירייה ברשימת  'לצידך'.

ורדי בושרי יהוד
ורדי בושרי. תוכן מקודם

בושרי: “בסופו של דבר, הציבור רוצה לראות תוצאות, ובצדק. בתקופת היותי סגן ראש העירייה ובתקופה בה המתנ”ס תחת אחריותי, ביצענו  בעיר שדרוגים רבים לתועלת התושבים, שמהם נהנית כלל האוכלוסייה עד היום. את המימון קיבלנו מהטוטו ומההתאחדות לכדורגל .


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אחת הדוגמאות הטובות לצעדים אותם נקט בושרי לטובת הציבור בעיר הינה הקמת מגרש הקט-רגל החדיש במתחם בית הספר התיכון יגאל אלון.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה – אתר החדשות של בקעת אונו

 המגרש הוקם על בסיס משטח דשא סינטטי, המאפשר לשחק בו קט-רגל כמו גם משחקי כדורסל וכדור עף. בשעות הבוקר המגרש משמש את תלמידי ביה”ס התיכון ‘יגאל אלון’, שעד כה לא היה להם כל מתקן ספורט ראוי לשמו , ובשעות הצהריים ואחר הצהריים הוא משמש את ילדי שכונת ‘מכבי’ הסמוכה, שלא נהנו עד כה ממגרשי ספורט ראויים.

“בחרנו להקים את מגרש הספורט בתוך ביה”ס התיכון ע”ש יגאל אלון משיקולים מקצועיים וחברתיים כאחד”, אומר בושרי, “בביה”ס אין אולם ספורט ולא היה בו עד היום מגרש ספורט תקני. יתירה מכך, בית הספר שוכן בליבה  של שכונת מכבי הוותיקה – שכונה עם אנשים נהדרים, טובים ותורמים, שראוי שיהיה להם ולילדיהם מתקן ספורט מתקדם במיוחד”.

ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה
לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז

דוגמא נוספת למעשיו למען תושבי יהוד- מונוסון נותן ורדי משיפוצם של מגרשי הטניס בעיר.  “שיפצנו את מגרשי הטניס לאחר תקופה ארוכה של הזנחה”, הוא מספר,  “השיפוץ היה יסודי ביותר וכלל בין השאר ציפוי אקרילי המיועד למגרשים איכותיים וסימונם מחדש. יתירה מכך, הוצאנו מפגעים רבים , ששמשו חלק מהתושבים לעריכת מנגלים ולעישון נרגילות וכדומה והחלפנו  גם את גופי  התאורה.”

“כרגע נהנים מהמגרשים המשופצים עשרות רבות של ילדים בשעות אחר הצהרים, וגם המבוגרים נהנים מהמקום בשעות הערב. אל המגרשים מגיעים לפעילות גם  ילדי שכונת ‘מכבי’ הוותיקה הסמוכה הנהנים ממחירים מסובסדים”.

“אני מאמין ב-‘עשייה עם נשמה’- זה המוטו שלי ושל סיעתי ‘לצידך’ למועצת העירייה”, סיכם ורדי.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות