יום חמישי , יולי 4 2024
דף הבית / הגרלת 100 דירות בהנחה בפרויקט אאורה LINK לתושבי יהוד-מונוסון בלבד

הגרלת 100 דירות בהנחה בפרויקט אאורה LINK לתושבי יהוד-מונוסון בלבד

חברת אאורה, בשיתוף עם עיריית יהוד-מונוסון, יוצאת היום בהגרלה במסגרתה יוכלו תושבי העיר לזכות בדירת 3 חדרים בפרויקט היוקרתי, במחיר מופחת ב-10% ממחיר השמאות, והחל מ-1.98 מיליון שקלים

פרויקט אאורה מתחם אשכנזי ויצמן ביהוד. הדמיה סטודיו 84
פרויקט אאורה מתחם אשכנזי ויצמן ביהוד. הדמיה סטודיו 84

תושבי יהוד-מונוסון וחולמים על בית משלכם? אאורה ועיריית יהוד-מונוסון יוצאות החל מהיום בהרשמה להגרלת 100 יחידות דיור בפרויקט המגורים היוקרתי אאורה LINK.

הזוכים בהגרלה יוכלו לרכוש דירות 3 חדרים בפרויקט במחיר מופחת של 10% ממחיר השמאות, והחל מכ-1.98 מיליון שקל.

ההגרלה תתקיים בתאריך ה-19.7.2024, וההרשמה להגרלה, תחל ב-23.6.2024 ותסתיים בתאריך ה-16.7.2024 בשעה 14:00.

ההרשמה להגרלה תתבצע במשרדי אאורה בעיר ובסיומה החברה תצא לשיווק הפרויקט לציבור הרחב.

מתחם המגורים “אאורה Link” ממוקם בכניסה המזרחית של העיר במתחם הרחוב אשכנזי והעצמאות. במסגרת הפרויקט ייהרסו 114 יח”ד, אשר במקומן יוקמו שישה בניינים בני 13-14 קומות, עם כ-1580 מ”ר שטחי מסחר ו-910 מ”ר מבני ציבור.

השכונה החדשה תכלול מגוון דירות בעיצובים מודרניים, המתאימות למשפחות צעירות, זוגות ומשקיעים. דיירי השכונה יוכלו להנות ממתקנים קהילתיים כגון גני ילדים, בתי קפה, פארקים ירוקים ומתקני ספורט.

בנוסף בעתיד תהיה לתושבי הפרויקט גישה קלה ומהירה לקו הסגול של הרכבת הקלה.

פרויקט אאורה מתחם אשכנזי ויצמן ביהוד. הדמיה סטודיו 84
פרויקט אאורה מתחם אשכנזי ויצמן ביהוד. הדמיה סטודיו 84

יעקב אטרקצ’י מנכ”ל אאורה ישראל מסר: “אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם עיריית יהוד-מונסון המאפשר לתושבי העיר להנות מדירה במחיר מופחת ולהמשיך להנות מכלל השירותים שיש לעיר להציע.

אנחנו רואים בהתחדשות העירונית מעבר לזה שהיא מחדשת את פני העיר, ערך ציוני וחברתי גבוה במיוחד בימים אלו. פרויקט “אאורה Link” נועד לחזק את המרקם הקהילתי המקומי ולאפשר אינטגרציה בין התושבים הוותיקים של העיר לצעירים.

זהו הפרויקט השני שאנו יוזמים ביהוד, לאחר ההצלחה הגדולה של פרויקט “הגנים התלויים”, שבמסגרתו הוקמה שכונה חדשה יפיפייה, שכללה כ-900 יח”ד. בדומה לפרויקט הגנים התלויים.

אנו מאמינים בהתפתחות העיר יהוד מונוסון ורואים בה פוטנציאל נדל”ני משובח ומצוין ולכן אנו פועלים לקידום פרויקטים נוספים בעיר”.

אמנון סעד, ראש עיריית יהוד מונוסון בירך על ״ההתקדמות בתהליך המבשר על חידוש העיר הותיקה״ ומסר כי, “התחדשות עירונית היא חלק בלתי נפרד מתהליך הפיתוח המתמיד שלנו. מאז היבחרי אני חותר לקידום מהיר של כול המתחמים להתחדשות עירונית בעיר בשיתוף פעולה מלא עם היזמים ורמ״י. באמצעות פינוי-בינוי נוכל להבטיח את המשך ההתפתחות והצמיחה של הדור הצעיר בעירנו, בבניינים המעוצבים בסטנדרטים גבוהים המבטיחים בטיחות ורמת איכות חיים גבוהה״.

לפרטים נוספים לחצו כאן 

אאורה ינק יהודה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

קבוצת ילדי מועדון הכדורגל גני תקווה. צילום פרטי

“למדנו על סגירת הקבוצה דרך הילדים”: לידר סגרה מספר שנתונים בקבוצת הכדורגל

תפריט נגישות