יום ראשון , יולי 7 2024
דף הבית / שבירו: “רכשנו את מתחם אוויה מתוך הבנה שקיימת מצוקת דיור בישראל”

שבירו: “רכשנו את מתחם אוויה מתוך הבנה שקיימת מצוקת דיור בישראל”

עיריית יהוד-מונוסון פרסמה הבוקר את אתר מתווה שיתוף הציבור במתחם, במסגרתו היא מציעה לתושבים "להיות שותפים לקביעת עתיד המתחם ולהציע אלטרנטיבות. מחברת שביר נמסר כי הם מברכים על "משאל העם", אך עם זאת ברור כי טובת הציבור היא הרחבת הבנייה למגורים בעיר

מלון אוויה יהוד. צילום אונו ניוז
מלון אוויה יהוד. צילום אונו ניוז

גן ציבורי ענק או שכונת מגורים צפופה? עיריית יהוד-מונוסון פרסמה הבוקר בקבוצת הווטסאפ הייעודית שפתחה לצורך עדכוני הציבור במתחם אוויה, לינק לדף שיתוף ציבור על המתרחש במתחם.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


באתר מציעה העירייה לתושבים בין היתר לקחת חלק פעיל בקביעת עתיד המתחם ומזמינה את התושבים להציע אלטרנטיבות. בדף נרשם כי תהליך הצעת האלטרנטיבות יימשך מספר שבועות, ומייד לאחריו תזמן העירייה את התושבים למפגשים נוספים.

כזכור מעל 1,000 תושבי קריית הסביונים מתנגדים לבנייה צפופה בשכונה בה מתגוררת ראש העיר, ונחשבת השכונה שלה. אז כנראה שכבר לא, העירייה שכרה את שירותיהם של שתי חברות יחסי ציבור למזער את את משבר האמון של התושבים בראש העיר, כרגע ללא הצלחה.

בעקבות התהליך של העירייה, פנינו לחברת רמי שבירו, היזם המחזיק בקרקע, כדי לשמוע את דעת החברה לגבי התהליך.

מחברת שבירו נמסר: “החברה רכשה את הזכויות במתחם מתוך ידיעה והבנה שקיימת מצוקת דיור במדינת ישראל ובמיוחד מחסור בקרקעות באזורי ביקוש. אנחנו מברכים את היוזמה של העירייה לקיים ״משאל עם״.

יחד עם זאת, ברור שטובת הציבור בכללותו הינה הרחבת הבנייה למגורים בעיר יהוד ובמיוחד דירות קטנות לזוגות צעירים. כמו כן, ראוי שתוקם שכונת מגורים מפוארת עם שטחי תעסוקה תומכים בשילוב הדור המבוגר בדיור מוגן ודיור לזוגות צעירים שהוא השילוב הנכון והראוי. אשרי התושבים אשר משתפים בתהליך קבלת ההחלטות”.

תושב המתגורר בשכונה מספר את תחושותיו לאור הודעת העיריה ותגובת החברה. “מי שחשב שהולך להיבנות בשטח פארק ציבורי ענק או היכל תרבות חדיש אז כדאי לו להתעורר מהחלום ומהר. העירייה כבר ישבה עם היזם, ורק בעקבות התנגדות של התושבים, הם יצאו למהלך הזה, אל תקנו את זה. יש פה יזם נדל”ן שקנה במיטב את כספו את השטח ואומר השטח שלי וקניתי אותו על מנת לבנות שכונה”.

אולי יעניין אותך גםהכירו את נבחרות הכדורגל המצטיינות של בתי הספר מיהוד מונוסון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. זה יהיה עוול גדול ובכיה לדורות לבנות שם שכונות ובניינים. זה מקום גבוה קלאסי לפארק גדול ומרכזי כמו בכל עיר את היזמים מעניין רק הכסף ולא טובת הציבור שיפסיקו לספר סיפורי סבתא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

איגור נפגש לראשונה עם צוות מד”א שהציל את חייו. צילום: דוברות מד”א

המפגש המרגש בין החובשים לאיש שהצילו את חייו

תפריט נגישות