יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / חדשות חמות / חופשת הפסח בדרך – זמן יצירה לילדים

חופשת הפסח בדרך – זמן יצירה לילדים

'מעניין למה שקט כל כך בחדר הילדים...' האם אתם רוצים שהמשפט הזה יהיה נכון גם בבית שלכם? קחו כחצי שעה הפסקה, מהמירוץ היומיומי, ותגיעו  לחנות 'הובי לובי' במרכז כורזין  בגבעתיים

הובי לובי

הובי הולי: יצירה לילדים במיוחד לחופשת הפסח. ילדי דור המסכים זקוקים גם להפסקות של אומנות ויצירה. לקראת חופשת הפסח המתקרבת, הכינו בחנות הפנאי, הובי לובי בגבעתיים ערכות יצירה מיוחדות לחופשת הפסח.
מי שעדיין לא ביקר בחנות, מדובר במקום המעודד תחביבים לשעות הפנאי. בה ניתן למצוא ים של מוצרים המהווים, סוג של גן עדן למי שאוהב יצירה, כגון: צבעים לאמנים מקצועיים, כגון: אקריל, שמן , כולל בדי קנבס, כן ציור, מכחולים מקצועיים. לבד מכך יש גם פנקסי רישום ופחם טבעי וסינטטי בצבעים.יש גם  חוטי סריגה, ערכות יצירה ואביזרים, כמו שבלונות לציור, חוטי שעווה, ניירות צבעוניים גזורים, חוטים לסריגת כיפות פימו, חרוזים ועוד מוצרים נפלאים.
הובי לובי גבעתיים


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


המבחר פה עלול לבלבל ואמת שקשה לבחור מתוך כל  המוצרים, מה כדאי לקחת. התייעצנו עם  הבעלים איציק, מה מתאים לפעילות לפי גילאי הילדים. איציק ממליץ על שלל ערכות יצירה במיוחד לכבוד פסח. “יש לנו חוברות לצביעה לפסח כמו צלחת הפסח, כיסוי לאפיקומן, מגש מצות מעץ שניתן לצבוע אותו וכוסות של אליהו לקידוש ליל הסדר, כל אלו מתאימים לגילאים הצעירים. לגבי ילדים גדולים יותר, יש לנו חומרי יצירה שבהדרכה מתאימה, ירתקו אותם  וגם יזיזו את הילדים קצת מהנייד או מהטלוויזיה”.
הובי לובי יצירה

ומה עם פעילות לגילאים בוגרים יותר?
“מגיעים אלינו אנשים ששוכחים את הזמן ונשארים שעות לבחור לעצמם  מוצרים מעניינים כגון: מטוסים להרכבה, עפיפונים לבנייה ולצביעה, קיטים של רקמה. יש לנו גם קיטים לסריגה כולל חוט ומסרגות ומשהו מיוחד במינו- ערכה ארכיאולוגית, מעין אבן שחבוי בה דינוזאור והילד אמור לחשוף אותו באמצעות איזמל ופטיש”.
הובי לובי

הובי לובי,
רחוב תפוצות ישראל 6
גבעתיים מרכז כורזין
טלפון –03-7315027

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות