יום רביעי , ספטמבר 23 2020
דף הבית / מדורים / צרכנות / אקסטרה דיגיטל – המומחים למיתוג ושיווק דיגיטלי

אקסטרה דיגיטל – המומחים למיתוג ושיווק דיגיטלי

רוצים לבסס את מעמדכם העסקי - מקצועי ברשת האינטרנט? זה הזמן לדעת הכול אקסטרה דיגיטל, סוכנות לשיווק דיגיטלי המתמחה בפתרונות מיתוג אונליין

אקסטרה דיגיטל גל חזיזה כתבה 22
צילום:אקסטרה דיגיטל

מיתוג ויצירת תדמית דיגיטלית מהווים חלק בלתי נפרד מעולמות השיווק והפרסום באינטרנט והם מיועדים לכל סוגי העסקים ובעלי המקצועות החופשיים המעוניינים לבסס את מעמדם העסקי – מקצועי בקרב קהל גולשי הרשת עם דגש פרטני על קהלי המטרה הרלוונטיים לתחום עיסוקם. תחום השיווק והפרסום באינטרנט, מצריך ידע ושליטה מעמיקה בעולם הדיגיטל והפלטפורמות השיווקיות – הפרסומיות העומדות לרשותכם ברחבי הרשת, ולכן, קיימת חשיבות רבה לבחירתה של חברת פרסום מובילה בתחום השיווק והפרסום באינטרנט.


  יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "אונו ניוז" info@ononews.co.il


הכירו את חברת אקסטרה דיגיטל

אחת מהחברות המובילות בענף השיווק והפרסום באינטרנט היא חברת אקסטרה דיגיטל שהחלה את דרכה בשנת 2006 כחברת אינטרנט לקידום ובניית אתרים, ולאורך שנות פעילותה, הצליחה לבסס את מעמקה המקצועי כאחת מחברות השיווק הדיגיטלי המובילות בתחומן.

בחברת אקסטרה דיגיטל, תוכלו להבטיח לעצמכם את הפתרון המקיף, המקצועי והמותאם ביותר לצרכי יישום תרחישי שיווק ופרסום ברשת האינטרנט, החל משלב יצירת מוצרי דיגיטל המותאמים לאופי הפעילות השיווקית הנחוצה לכם ועד לניהול מקצועי של כל סוגי הקמפיינים הדיגיטליים באמצעותם ניתן לייצר מותג חזק ברשת!

בין יתר שירותי הדיגיטל המוצעים לכם בחברה תוכלו למצוא:

ושירותים דיגיטליים נוספים שכל אחד מהם מהווה פתרון ממוקד לצרכי הפרסום והשיווק של הלקוח.

אקסטרה דיגיטל 1 גל חזיזה כתבה 22
צילום:אקסטרה דיגיטל

מיתוג דיגיטלי – מהיכן מתחילים?

"הדרך ליצירת מותג ותדמית ברשת" מסביר לנו אילן דרור, ממייסדי ומנהלי סוכנות השיווק אקסטרה דיגיטל, "חייבת להיות מותאמת באופן פרטני לכל בית עסק ולכל איש מקצוע או נותן שירות, ולכן, תחילת הפעילות השיווקיות באינטרנט חייבת להיות מבוססת על מחקר שוק מקיף בכל הנוגע לתחום העיסוק העיקרי וסביבת התחרות של אותו תחום ברשת. קיומם של מחקרי השוק הינו הכרחי וחיוני גם לעסקים עם תקציב שיווק ופרסום מוגבל והם נועדו לצרכי בניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת באינטרנט שרק באמצעותה ניתן להצליח באמת"

"על מנת לבנות מותג דיגיטלי מנצח" ממשיך להסביר לנו אילן דרור שמאחוריו ניסיון של יותר מ-15 בענף השיווק באינטרנט, "קיימת חשיבות רבה לכך שכל תרחיש שיווקי – פרסומי יהיה לא פחות ממושלם, וזאת על מנת להתמודד עם התחרות ההולכת וגוברת בכל תחום עסקי  ושירותי כזה או אחר. לצורך כך, צריך בין היתר שהנכסים הדיגיטליים העומדים לרשות המפרסמים יהיו ברמת שלמות גם מבחינת נראות וגם מבחינת דרישות התפעול הנחוצות לצורך יישום תרחישי השיווק השונים".

מהן הטעויות הנפוצות בתחום השיווק והפרסום באינטרנט?

"חוסר הצלחה בתחום השיווק והפרסום באינטרנט" טוען אילן, "נובע על רקע אי תכנון מקדים והניסיון לקצר תהליכים באמצעות תוצרי שיווק דיגיטליים שאינם משרתים את המטרה, לרבות, אתר אינטרנט לא איכותי או כזה שאינו עבור תהליך של אופטימיזציה לקראת תהליכי השיווק הדיגיטלי. טעות נפוצה נוספת היא בחירה לא נכונה באנשי קידום המלווים את תרחישי השיווק באינטרנט. טעות זו נובעת אף היא מהרצון לקצר תהליכים ולהסתייע בשירותים מוזלים המתבררים בסופו של הליך כחסרי תועלת".

אם כך, מהם הטיפים המקצועיים לתהליך שיווק דיגיטלי מוצלח?

"אחד מהטיפים המקצועיים שלנו, עבור כל בית עסק המעוניין לשווק את עצמו ברשת האינטרנט, הוא לעשות זאת באופן האיכותי והמעמיק ביותר העומד לרשותו בהתאם ליכולותיו התקציביות".

"ברוב המקרים", מסביר לנו אילן, "מומלץ לעשות זאת באופן הדרגתי ומתפתח ולבחון היטב את הפלטפורמה הנכונה ביותר עבור בית העסק. אנחנו באקסטרה דיגיטלי, לצד כל השירותים המקצועיים המוצעים על ידינו לעסקים בעלי תקציב מוגדר לצרכי פרסום ושיווק באינטרנט, מאפשרים גם לבעלי תקציב מוגבל, ליהנות משירותי ייעוץ מקצועיים באמצעותם ניתן לאפיין את קהלי המטרה ולבחור את הפלטפורמה הנכונה לצרכי שיווק ופרסום ברשת. שירות זה, מאפשר לעסקים קטנים ובינוניים לייצר החזרה השקעה ראשוני ולהתפתח באופן הדרגתי לפלטפורמות נוספות בהמשך הדרך.

אם צריך לסכם את דבריו של אילן דרור, מבעלי חברת אקסטרה דיגיטל בכל הנוגע ליצירת מותג מצליח בדיגיטל, ניתן לסכם את הדברים במספר נקודות עיקריות:

  1. בחירה נכונה של סוכנות השיווק הדיגיטלי שתלווה אתכם מהצעד הראשון ולאורך כל הדרך
  2. מתן תשומת לב מרבית לכל אחד מתרחישי השיווק הנחוצים לכם וכל זאת תוך בחירה נכונה של סוג הפלטפורמה המותאמת ביותר עבורכם
  3. הגדלת תקציבי השיווק והפרסום באינטרנט באופן הדרגתי ובהתאם למיצוי התועלות והשגת יעדים

מהם הכלים השיווקיים העומדים לרשות בתי עסק המעוניינים למתג את עצמם ברשת?

"תחום הפרסום והשיווק באינטרנט", מסביר לנו אילן, "הינו תחום דינמי ומתפתח, המורכב ממגוון רחב של פלטפורמות שהן למעשה אפיקי המדיה השונים העומדים לרשותכם ברשת, וביניהם: קידום אתרים ממומן או אורגני בגוגל, פרסום ושיווק באמצעות הרשתות החברתיות, מערכות WEB ודוא"ל המיועדות לצרכי שיווק חוזר במסגרת מה שמכונה: רימרקטינג, מערכות פרסום בפורטלים ובאתרים השונים ופלטפורמות נוספות שלכל אחת מהן יתרונות וחסרונות משלה עליהם חשוב לתת את הדעת לפני שמתחילים להתפזר".

"בנוסף" מציין אילן, כל פלטפורמה מאפשרת לעושים בה שימוש ליהנות ממגוון רחב של כלים מקצועיים באמצעותם ניתן לפלח ולמקד את קהלי היעד הרלוונטיים, אך הדבר דורש ידע והיכרות מעמיקה עם תחום השיווק והפרסום באינטרנט בכלל ושימוש נכון בפונקציות המקצועיות של אותה פלטפורמה באופן פרטני".

למידע נוסף על שירותיה של חברת אקסטרה דיגיטל, אנו מזמינים אתכם לבקר באתר החברה, לחצו כאן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אסף חילו מטייל בעולם (יחצ)גל חזיזה כתבה 25

אסף חילו מסביר איך לטוס לחו"ל ולהישמר בתקופת הקורונה