יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / מדורים / צרכנות / עיצוב פנים למטבח מודרני

עיצוב פנים למטבח מודרני

במטבח המודרני עיצוב הפנים יתחיל בתכנון פונקציונלי עבור האנשים. העיצוב יהיה מוקפד, יוסיף, יאפיין ויחדד את הפונקציונליות. לא יהיו אלמנטים קישוטיים שיעמדו בזכות עצמם כצורך קישוטי בלבד. תהיה הרמוניה של פרטים, לכל אחד מהם משמעות ותוכן, לטובת הפונקציה והאנשים במטבח.

מטבחי next125

סגנון הבאוהאוס

נראה כי הסגנון המודרני נטע פה שורשים והוא משתלב היטב בסגנון המועדף על ידי הישראלים, שאוהבים פשוט, שימושי, נקי ולא מכביד, לצד התחדשות מתמדת וטכנולוגיה מתקדמת. אלמנטים רבים מרוח סגנון הבאוהאוס ישתלבו בעיצוב הפנים של המטבח המודרני. קווים נקיים, מדויקים, חומרים מתקדמים, איכות גבוהה ושימושיות. המטרה היא נוחות, קדמה והתאמה לצרכיו של האדם.

מאפיינים של המטבח המודרני

המטבח המודרני הוא מטבח מתקדם טכנולוגית. כאשר האנשים המשתמשים במטבח הם המרכז, כאמור. התכנון ועיצוב הפנים יחפשו פתרונות פרקטיים לצד אסתטיקה, שתציג אותם באופן בהיר, מינימליסטי, ללא שום קישוט מיותר.

עיצוב חזיתות המטבח יראה אחיד עד כמה שאפשר. הקווים ברורים ומדויקים. יהיו חלוקות חיצוניות מועטות, הנשלפים למיניהם יהיו במידות נדיבות או יהיו פנימיים ויוסתרו מאחורי דלתות גדולות ממדים. לארונות הגבוהים יהיו דלתות מתמשכות ארוכות. תהיה העדפה להסתרת מוצרי החשמל על ידי בחירה במוצרים אינטגרליים או בארונות עם דלתות מתכנסות, שיוכלו להסתיר בתוכם מקום למוצרי החשמל הקטנים.

תהיה העדפה לידיות נסתרות או מתמשכות כחלק ממשיך של החזיתות. המראה הכללי יהיה הומוגני ללא הפרעות צורניות. המטרה היא מינימום פעולות, נגישות נוחה ושמירה על חיצוניות אחידה ושקטה.

אי במטבח

אחד המאפיינים העיצוביים הבולטים במטבח המודרני הוא האי המשמעותי במרכזו. הוא איננו רק מקום לבישול או אחסון אלא גם מקום למפגש ואירוח. בדרך כלל אחת הצלעות במטבח תכלול קיר ארונות גבוהים, בהם ימוקמו מוצרי החשמל המרכזיים, כמו מקרר, תנור, מיקרו וארונות אחסון. האי יכול להכיל את הכיור והכיריים ולשמש כמשטח עבודה ואכילה.
מרגע שהמטבחים הפכו להיות מטבחים פתוחים והוסרו קירות הפך האי במטבח לצורך משמעותי ומרכזי. פעמים רבות הוא הלב הפועם של הבית. עיצוב הפנים של המטבח ישקיע בו את מיטב התכנון על מנת שיהיה פונקציונלי, ישרת היטב את המשתמשים בו בהנדסת אנוש נכונה וכן יחשוב על הנראות שלו, כי הוא היחידה המקשרת בדרך כלל בין הסלון או פינת האוכל למטבח.

חומרים וגימור במטבח המודרני

חברות מטבחים מתועשות גדולות ובעלות מוניטין יכולות להציע את מיטב החומרים המתקדמים למטבח. חומריות שתוכל להפגין יכולות טכנולוגיות גבוהות. חומרים כמו זכוכית, צבע, פניקס, גרניט פורצלן, נירוסטה, אלומיניום וחומרים מתקדמים אחרים, יוכיחו פרקטיות ועמידות. חומרים ברמה טכנולוגית גבוהה, כמו פניקס (FENIX) למשל, יגלו עמידות גבוהה במיוחד. טביעות אצבעות כמעט שאינן נראות עליו, הוא נעים למגע, בעל עמידות גבוהה יחסית לשריטות ושחיקה וקל מאד לניקוי ותחזוקה.

זכוכית בגוונים שונים במראה מבריק או מט היא פתרון מרהיב. הזכוכית עמידה מאד ונוחה לעבודה במטבח. במטבחי next125, מותג הפרימיום של חברת המטבחים הגרמנית Schuller, זו זכוכית מחוסמת בתוך מסגרת אלומיניום דקה, ששומרת על הקצוות. כך עשויות גם הדלתות בציפוי הפורצלן.
חומרים מתקדמים שמוסיפים ערך פרקטי ועיצוב מרשים במיוחד.

במטבח מודרני בו הדיוק העיצובי הוא ערך עליון האיכות חשובה. כל פרט שעשוי לא בשלמות, כל קו שאיננו ממשיך תכנון מכוון או כל אלמנט שיצא מאיזון יהיו בולטים יותר. מטבח מודרני הוא מטבח בו כל קוויו מדויקים וברורים.

מטבח מודרני יוקרתי

ולא רק החוץ חשוב. במטבח מודרני יוקרתי כל פרט חשוב. גם אם הוא נסתר מהעין. זו כמובן הקפדה, שחשובה בכל מטבח, בכל סגנון, על מנת להעניק לו עמידות ואורך חיים לשנים רבות. מטבח מודרני יוקרתי לא יחסוך באף פרט, ישתמש בחומרים הטובים והמתקדמים ביותר, הביצוע יהיה מדויק ומותאם באופן אישי לכל לקוח.

חברת המטבחים הגרמנית שולר מגרמניה מייצרת מטבחים מודרניים משנות השישים ונחשבת היום לאחת החברות המובילות לייצור ועיצוב מטבחים מודרניים. מותג הפרימיום שלה next125 מוצג ברחוב גלגלי הפלדה 19באזור התעשייה בהרצליה פיתוח. כל המטבחים מיוצרים במפעל בגרמניה באיכות הגבוהה ביותר עם מחויבות לסביבה ולשימוש אחראי בעץ. המטבחים מיובאים לארץ בהזמנה והתאמה אישית.

המאמר נכתב באדיבות מטבחי next125

09-9569903  info@schuller.co.il

https://www.schuller.co.il/

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

פורים. צילום אילוסטרציה canva

פורים שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות