יום שני , נובמבר 25 2024
דף הבית / מדורים / צרכנות / איך לקדם את האתר בגוגל – הסבר למתחילים

איך לקדם את האתר בגוגל – הסבר למתחילים

קידום אתרים הפך להיות מושג שגור מאוד בעולם האינטרנט, אך בעלי אתרים רבים עדיין אינם מבינים מהו בדיוק, ומדוע הוא כה חשוב עבור האתר שלהם.

ביי פוסט
קרדיט:freepik

קידום אתרים הוא הדרך העיקרית שבה בעלי אתרים יכולים להביא לגידול משמעותי בנפח התנועה לאתר שלהם מתוך מנועי החיפוש, וכך להביא למימוש המטרות השיווקיות של האתר.

ישנם שני סוגים עיקריים של קידום בגוגל – קידום אורגני וקידום ממומן. קידום ממומן מתייחס להעלאת מודעות בתשלום בגוגל, שמצוין על ידן שהן מודעה, כאשר הן מופיעות בראש תוצאות החיפוש. לעומת זאת, קידום אתרים אורגני מתייחס להבאת אתר מסוים לראש רשימת התוצאות הטבעיות בגוגל, שעבורן לא מתבצע תשלום למנוע החיפוש.

כדי להצליח לעשות זאת, יש כמה דרכים עיקריות שבהן מקדמי אתרים מקצועיים משתמשים. על ידי יישום הטקטיקות הקידומיות האלה באופן עקבי, ניתן לשפר מאוד את הדירוגים של אתרים שונים. חשוב לדעת שהאלגוריתם של גוגל, שמשמש לקביעת תוצאות החיפוש, כולל כ-200 מרכיבי דירוג שונים. מדובר בקוד סודי ביותר, שמקדמי אתרים בכל העולם מקדישים מאמצים רבים כדי להבין אותו טוב יותר.

לבחור את הביטויים הנכונים

הדבר החשוב ביותר, בכל תהליך של קידום אתרים, הוא לבחור את הביטויים הנכונים. לשם כך יש לבצע מחקר מילות מפתח, ולמצוא ביטויי חיפוש רלבנטיים לנושא האתר, שיש להם נפח חיפוש חודשי משמעותי. ישנם כלים רבים שמקדמי אתרים עושים בהם שימוש כדי לבחור ביטויים לקידום, ובהם המערכת של Google Ads וכלים נוספים של חברות מובילות בתחום השיווק הדיגיטלי.

להעלות תכנים מתאימים לאתר

לאחר שהביטויים הרצויים נבחרו, יש להעלות תכנים מתאימים לאתר שעוסקים בביטויים האלה. מרבית מקדמי האתרים בוחרים להקדיש עמוד ספציפי אחד מסוים באתר לקידום ביטוי אחד או יותר. לשם כך, מעלים לאותו עמוד תוכן שמתמקד באותו ביטוי חיפוש מסוים. את אותו העמוד מקדמים בנפרד.

העלאת תוכן חדש לאתר היא תת תחום בפני עצמו בעולם הקידום, ויש להקפיד על העלאת תוכן מקורי (שאינו מופיע במקום אחר ברשת), שיש בו מספיק מילים (לפחות 300, בדרך כלל) ושהוא אמין ומקצועי. האלגוריתם של גוגל יודע כיום להעריך את רמת האיכות של התכנים באתרים, ולכן יש להקפיד על כך מאוד.

בניית קישורים

דבר נוסף שיש לעשות, כדי לקדם את האתר, הוא לבנות קישורים באתרים אחרים שיפנו אל האתר שאותו אתם רוצים לקדם. הקישורים צריכים לבוא מאתרים מובילים וסמכותיים, כדי שיהיה להם ערך רב. ללא בניית קישורים, קשה מאוד לקדם אתרים עבור ביטויים תחרותיים.

בסופו של דבר, אלה הם הכלים הבסיסיים של הקידום, אך ארגז הכלים של מקדם האתרים כולל עוד ארסנל רב. לשם קבלת הבנה מעמיקה יותר, יש להמשיך וללמוד את התחום ואת הדרכים המרכזיות איתן ניתן להביא אתר למקום הראשון תחת ביטוי חיפוש מסוים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רקפות צילום באדיבות משתלת קקטוס סביון

משתלת קקטוס סביון במבצע בעל הבית השתגע: והשבוע רקפות צבעוניות

תפריט נגישות