יום שלישי , נובמבר 26 2024
דף הבית / מדורים / צרכנות / במה שונה קידום אתרים של 2019 מול שנת 2020

במה שונה קידום אתרים של 2019 מול שנת 2020

שנת 2020 כבר כאן, עולם הקידום באינטרנט לעולם אינו נח, וכעת זה בדיוק הזמן לבדוק מה השתנה הלילה הזה מכל הלילות. האם משנת 2019 ועד היום חלו שינויים משמעותיים בעולם הקידום והשיווק בגוגל? ובכן, כן ולא. בואו נסביר כיצד 2020 שונה מ-2019 בעולם השיווק הדיגיטלי.

במה שונה קידום אתרים 2019 מול 2020 גל חזיזה כתבה 6
במה שונה קידום אתרים 2019 מול 2020 - צילום יח"צ

בימינו, זה כבר כמעט לא משנה מה אתם מוכרים, או איזה סוג שירות אתם מספקים ללקוחות שלכם. כל עוד אתם קיימים במרחב הווירטואלי, אתם חייבים להיעזר בשירותי קידום באינטרנט, שיווק דיגיטלי, פרסום ממומן בגוגל, עיצוב דיגיטלי ובניית אתרים ועוד. ממש כך. אתם צריכים את התמונה השלמה והמלאה, שמאפשרת לכם לעמוד בקצב של המתחרים שלכם. ובסופו של דבר, הם לא מתפשרים על קידום ושיווק בגוגל ובאינטרנט. אז מדוע שאתם כן תתפשרו? בואו נגלה כיצד ב-2020 תקדמו אתרי אינטרנט.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


2020: מה השתנה הלילה הזה מכל הלילות של קידום אתרים?

ייתכן שאתם מקדמי אתרים בעצמכם, אולי בכלל בעלי עסק שמעוניינים להבין כיצד קידום אתרים שונה ב-2020, בכל מקרה, דבר אחד בטוח – שנת 2020 אכן נראית מעט שונה בעולם הקידום. מאחר שעולם קידום האתרים מאופיין בדינמיות רבה ובשינויים שמתרחשים ללא כל הסברים או התראות מצד גוגל, אנחנו כולנו בעצם תמיד קשובים לשינויים האלו ולעדכונים של האלגוריתמים של גוגל,  בציפייה תמידית להבין את הנוסחה הסודית שגוגל לעולם לא מגלים לנו אותה.

ובשנת 2020 אנחנו עדים לכך, שהשימוש במדדים מסוימים הולך ומצטמצם. אם עד 2020 רוב מקדמי האתרים השתמשו במדדים כמו DA לבדיקת והערכת חוזק אתר מסוים, ב-2020 נראה שמדד EAT מקבל חשיבות גבוהה יותר.

מה זה DA, מה זה EAT וכיצד הם קשורים לקידום אתרים ב-2020?

למי שפחות בקיא במושגים, כשמדברים על DA, למעשה מתכוונים ל-DOMAIN AUTHORITY. וכשמדברים על EAT, למעשה מתכוונים ל- Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness. במילים קצת יותר פשוטות, DA למעשה מעריך (לפי MOZ) את הסמכותיות של האתר, בעוד שמדד EAT מתייחס לכותב התוכן באתר, לסמכותיות שלו, למומחיות שלו בתחום.

ועוד יותר חשוב לדעת, את מדד ה-EAT ניתן לחזק בדרכים מסוימות. למשל, אם אתם ממש מומחים בתחום העיסוק שלכם, אתם צריכים להוכיח זאת לגוגל על ידי כתיבה באתרי נישה מסוימים. כשתהיו פעילים באתרי נישה ותביעו את דעת המומחים שלכם, גוגל יבחין בכך בשלב מסוים.

אל תנסו לרמות את גוגל, זה לא יעבוד לזמן ארוך

אתם לא מומחים בתחום שלכם? אין טעם לנסות לרמות את גוגל, זה לא יעבוד לתקופה ארוכה. אם אינכם מומחים בתחום שלכם, אל תצמידו ביטויים כמו “נכתב מטעם מומחה בתחום” בצמוד למאמרים שלכם. דבר נוסף שהשתנה ב-2020, או לפחות ככה אנחנו שמים לב, הוא הנושא של סרטוני וידאו.

מסתמן כי אנשים יותר ויותר פונים לתוצאות חיפוש בגוגל ובמנועי החיפוש אשר מכילים “קרוסלות” של וידאו (גלילה של סרטוני וידאו באופן מעגלי). האמת, אפילו אתרי חדשות כוללים את השיטה הזו של קרוסלת וידאו לחיזוק הטראפיק באתר.

האם כתיבת תוכן היא רלוונטית לקידום אתרים ב-2020?

בכל מקרה, כתיבת תוכן היא עדיין רלוונטית, וסרטוני וידאו זה לא מה שיגרום לגוגל לייחס פחות חשיבות לכתיבת תכנים. אם יש משהו אחד שלא ישתנה גם בשנת 2039, הרי שזה הנושא של כתיבת תוכן מסוגים שונים.

אולי המתכונת תשתנה ואנחנו נכתוב בצורות שונות ועל דברים שונים, אבל תוכן תמיד היה פה ותמיד יהיה. אם בימי המערות ציירנו על הקירות בכדי להעביר את המורשת שלנו הלאה, הרי שגם בשנת 2058 אנחנו עדיין כנראה נרצה לכתוב, ליצור, להעביר מידע הלאה ולהשאיר אחרינו מורשת תוכן. בהצלחה, נתראה בעדכון גוגל 2021!

המאמר נכתב בשיתוף אייל רחמים הבעלים של חברת דיגיטאץ’ ו seolinks  קידום אתרים בגוגל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רקפות צילום באדיבות משתלת קקטוס סביון

משתלת קקטוס סביון במבצע בעל הבית השתגע: והשבוע רקפות צבעוניות

תפריט נגישות