חברת דיפלומט נכנסת לראשונה לקטגוריית משקאות האנרגיה בישראל, ומשיקה במהלך קיץ 2025 את המותג האירופאי HELL. בכך, הופכת דיפלומט לשחקנית החמישית בשוק הצומח, במטרה להציע לצרכן הישראלי אלטרנטיבה חדשה למותגים הקיימים.
המותג HELL, שנוסד בהונגריה בשנת 2006, הצליח לבסס את מעמדו כאחד ממותגי האנרגיה המובילים באירופה וכיום הוא משווק בלמעלה מ-60 מדינות ברחבי העולם. חלק מהצלחתו והבאזז סביבו מיוחס לשיתוף הפעולה עם השחקן האיטלקי מישל מורנה, המשמש כפרזנטור הבינלאומי של המותג ומזוהה עם סטייל ויוקרה.
הכניסה לישראל תתבצע בשלב ראשון עם שני טעמים פופולריים: קלאסי ותפוח. בחברה מדגישים כי המשקאות מגיעים ללא חומרים משמרים וכוללים תוספת של חמישה סוגי ויטמינים מקבוצת B.
שוק משקאות האנרגיה בישראל נחשב לאחד הצומחים בתחום המזון והמשקאות, ונשלט כיום על ידי ארבעה שחקנים מרכזיים. המהלך של דיפלומט מהווה חלק מהאסטרטגיה של החברה להרחיב את סל המוצרים שלה ולהביא לישראל מותגים בינלאומיים שהוכיחו הצלחה מסחרית בשווקים אחרים בעולם.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]
 אונו News
אונו News  



