יום שלישי , נובמבר 26 2024
דף הבית / מדורים / צרכנות / מעוניינים לערוך מפגש עסקי במקום העומד בהנחיות משרד הבריאות? הנה מספר אופציות בולטות

מעוניינים לערוך מפגש עסקי במקום העומד בהנחיות משרד הבריאות? הנה מספר אופציות בולטות

על אף שנגיף הקורונה הטיל לא מעט הגבלות בעולם כולו ובישראל, אין ספק שהחיים חייבים להימשך ולנוכח ההגבלות ועל אף ההגבלות השונות, עסקים שונים חייבים לעשות את כל מה שניתן על מנת לשמור כמה שיותר על התנהלות עסקית תקינה שתאפשר לעסק שלהם להיות פעיל וריווחי.

ליעד מרום מפגש עסקי canva
צילום:canva

מכיוון שחלק מההתנהלות העסקית של לא מעט עסקים דורשת עריכת מפגשים עסקיים עם קולגות, לקוחות ועוד, חשוב מאוד לבחור בימים הללו מקום שיכיל כנס עסקי בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות. המקום האידאלי לעריכת כנסים עסקיים כיום הוא חלל גדול, המאפשר יצירת מרחק נדרש בהתאם לחוק בין המשתתפים השונים ויחד עם זאת יכול להכיל את כמות המשתתפים המותרת כיום על פי חוק בחלל סגור.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


כיצד עורכים מפגשים עסקיים כיום?

עריכת מפגשים עסקיים בתקופת הקורונה זה בהחלט לא דבר קל. בעוד שישנם עסקים אשר בוחרים לערוך את הכנסים שלהם בזום, ישנם עסקים שמתקשים מאוד לוותר על המפגש האנושי. המפגש האנושי במפגשים עסקיים הוא חשוב מאוד ולא פעם, באמצעות מפגש ישיר ניתן להשיג את מטרות המפגש בצורה הטובה ביותר ועל כן, לא מעט עסקים מחפשים את הפתרון שיאפשר להם מצד אחד לערוך מפגשים עסקיים פנים אל פנים מחד ומאידך, עדיין לשמור על הנחיות הקורונה. חדר ישיבות להשכרה מציע את האפשרויות הטובות ביותר כיום לכל עסק או חברה המעוניינים לערוך מפגש עסקי. שכן, ניתן לבחור חדר ישיבות המהווה חלל ישיבות גדול, הרלוונטי להכלת המשתתפים בכנס העסקי בצורה מרווחת, הנדרשת על פי החוק. כמובן שחשוב מאוד לבחור את החדר להשכרה עבור כנסים עסקיים בצורה הטובה ביותר ולא רק בהתאם לגודל החלל. על כן, יש לבדוק מראש את החדרים המוצעים להשכרה.

איך לבחור את החדר להשכרה הטוב ביותר עבור מפגש עסקי?

כאמור, אם יש לכם מפגש עסקי חשוב שאתם מעוניינים לערוך אותו בימים הללו, שבהם יש הגבלות הנוגעות לריחוק חברתי, חשוב מאוד שתבחרו חדר להשכרה עבור המפגש שלכם. החדר צריך להיות מרווח בהתאם לכמות המשתתפים המותרת על פי חוק וזאת בכדי שכלל המשתתפים יוכלו להתרחק מרחק של 2 מטר אחד מהשני. מלבד העובדה שיש צורך לשכור חלל גדול עבור מפגש עסקי, חשוב לבחור מקום מכובד, המעוצב באופן דקורטיבי מרשים ומעורר התפעלות וכן, כדאי לבחור במקום אשר מכיל את כל מה שנדרש לכם עבור מפגש עסקי כגון: כיסאות נוחים, שולחנות, מכשור לצורך הצגת מצגות ועוד. לאחר שתבדקו את כלל הפרמטרים הנדרשים תוכלו לבחור את המקום הרלוונטי ביותר עבור עריכת הכנס העסקי שלכם.

למה דווקא מרכז הכנסים והאירועים באצטדיון סמי עופר?

מרכז הכנסים באצטדיון סמי עופר בחיפה, מהווה את המקום המתאים ביותר לכל כנס עסקי בכל צורה שבה מעוניינים לקיים אותו. מדובר ללא ספק במקום האידאלי עבור עריכת כנסים עסקיים וזאת בשל אולמות הכנסים היוקרתיים והמאובזרים לאירוח אלגנטי ומרשים, ניתן לקבל ליווי אישי בכל שלב וסיוע של צוות מקצועי ומיומן, מבחר אולמות ואפשרות התאמה ייחודית לצרכי הכנס ועוד. המבנה הגדול של אצטדיון סמי עופר מאפשר לקיים כל כנס עסקי בכל קונספט שרק תבחרו. המקום מציע אזורי קבלת פנים, אולמות ישיבה, אולמות למציגים ומרצים, מתחמי מסעדה פנימיים וחיצוניים, חדרי ישיבות לפיצולים, אודיטוריום ועוד. מדובר על אולם כנסים נגיש ונוח לכולם אשר דווקא בימים הללו אין ספק שכדאי לבחור בו עבור עריכת כנס עסקי.

במרכז הכנסים והאירועים באצטדיון סמי עופר ניתן לאחר בין 50 ל1000 איש במיקום אסטרטגי ונגיש מצפון ומדרום הארץ. המיקום הנגיש מאפשר לכל האורחים להגיע בקלות ובנוחות למקום. כיום ניתן לערוך כנסים במקום בקפסולות, בהתאם להנחיות קורונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רקפות צילום באדיבות משתלת קקטוס סביון

משתלת קקטוס סביון במבצע בעל הבית השתגע: והשבוע רקפות צבעוניות

תפריט נגישות