קיימות כיום מספר דרכים עבור בעלי מקצוע לשווק את עצמם ברשת. אתרים שונים מציעים רשימות של בעלי מקצוע מומלצים (בדרך כלל על סמך ביקורות חיוביות), אך הם דורשים בדרך כלל תשלום חודשי קבוע. לעומת זאת, ביצוע קמפיין מודעות ממומנות בגוגל היא אחת הדרכים היעילות והרווחיות ביותר לבצע שיווק ברשת עבור עסקים קטנים. לביצוע קמפיין של קידום ממומן בגוגל יש כמה יתרונות ברורים לעומת פרסום באפיקים אחרים, ולהלן הסיבות המרכזיות לכך.
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז
פרסום לעסקים קטנים בגוגל מביא תוצאות
נתחיל דווקא מהסוף – הפרסום בגוגל מביא תוצאות. בשורה התחתונה, בעלי עסקים קטנים רבים שמפרסמים בגוגל נהנים מזרם קבוע של לקוחות חדשים בעקבות הקמפיינים שהם מריצים. הקמפיינים בגוגל עובדים על פי ביטויי חיפוש מסוימים שמשמשים כטריגר להצגת המודעה. הביטויים שבעל העסק המפרסם בוחר מבטיחים שהמודעות תוצגנה רק בפני לקוחות פוטנציאליים שמביעים עניין בשירותים מהסוג שהוא מציע. לכן, פרסום בגוגל הוא אפקטיבי ביותר ואין זה פלא שכל כך הרבה עסקים קטנים בוחרים לבצע פרסום בעלי מקצוע דרך מדיום זה.
תקציב מותאם אישית ושליטה מלאה
היתרון מרכזי של פרסום בגוגל עבור בעלי עסקים קטנים הוא בכך שיש להם שליטה מלאה בכל פן של קמפיין הפרסום. הם יכולים להחליט מה יהיה התקציב החודשי המקסימלי של הקמפיין, כמה זמן הוא יוצג בפועל, מה יהיה התוכן של כל מודעה (ניתן להריץ כמה מודעות במקביל תחת אותו הקמפיין) וגם כמה יעלה כל קליק של הגולשים.
כל הפרמטרים האלה ניתנים לוויסות ולעדכון בכל שלב, בהתאם להתפתחויות ולביצועי הקמפיין. מכיוון שהתקציב ניתן לקביעה בהתאמה אישית, בעל העסק יכול להחליט כמה הוא רוצה להשקיע בכל חודש, בהתאם לתקציב הפנוי שלו ולמידת העומס שיש מצד הלקוחות הקיימים שלו.
פרסום ללקוחות רלוונטיים
מכיוון שהמודעות של פרסום בעלי מקצוע בגוגל מוצגות רק בפני קהל גולשים רלבנטי, הסיכוי שהקמפיין יעבוד הוא גדול בהרבה מאשר בכל ערוץ שיווק ופרסום אחר. הגולשים מחפשים גם כך שירות או מידע הנוגע לתחום הפעילות של המפרסם, ולכן בשפת השיווק מתייחסים אליהם כ"חמים" יותר. ככל שהלקוח קרוב יותר לשלב רכישת השירות, גדל הסיכוי שהוא ייכנס לאתר או לדף הנחיתה שאליהם מכוונת המודעה.
לסיכום
לפרסום לבעלי מקצוע ולעסקים קטנים בגוגל יש פוטנציאל שיווקי עצום. מכיוון שקל מאוד ליצור קמפיין של פרסום בגוגל, וניתן לעדכן את הפרמטרים של הקמפיין בכל זמן, מדובר באמצעי שיווק נוח, זמין ויעיל במיוחד.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]