יום שלישי , נובמבר 26 2024
דף הבית / מדורים / המומחים / כלים לשיווק ומיתוג העסק

כלים לשיווק ומיתוג העסק

אנחנו חיים כיום בעולם בו המותג הוא הכל; עם המותג הלקוחות מקיימים מערכת יחסים וככל שהלקוח מרגיש יותר מחובר ומושקע רגשית במותג, כך הוא יהפוך ללקוח נאמן יותר ואף ללקוח "שגריר" – לקוח שממליץ לחבריו על המותג, ובכך מגדיל את מעגל הלקוחות של המותג. כי כשאנחנו קונים חולצה אנחנו לא קונים סתם חולצה יפה, אנחנו קונים חולצת אדידס, וכשאנחנו קונים טלוויזיה אנחנו לא נקנה מותג עלום שם, אנחנו נקנה מותג ותיק בעל שם שאנחנו סומכים עליו ועל המוצרים שלו

בסט חינקס צילום: pixabayhttpsononews.co.il הדפסת פולדרים
צילום: pixabay

מחפשים איך לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה ולמתג את עצמכם גבוה יותר? יש לנו כמה טיפים בשבילכם (כן, זה כולל גם הדפסת פולדרים).


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


איך למתג את העסק שלי? כלים הכרחיים

1.לוגו – לוגו זה ה-א’-ב’ של המיתוג. לוגו הוא האלמנט הגרפי הכי מזוהה עם עסק, מכיוון שהוא יופיע בכל המסמכים של החברה ובכל מהלך פרסומי. על הלוגו, לצד זה שהוא צריך לייצג את העסק בצורה מקצועית, הוא צריך גם לטמון בחובו את הערכים והמסרים של החברה או העסק שלכם. אם המוצר או החברה שלכם מכוונים לקהל צעיר על הלוגו להיות מעוצב באופן הזה, ואותו כנ”ל גם אם מדובר בקהל מבוגר. הימנעו משימוש בתבניות מוכנות לייצור לוגו ואל תתפשרו עליו, זה שווה את הכסף.

 

2.אתר אינטרנט ונוכחות ברשתות החברתיות – היום עסק הוא בגדר הלא קיים אם אין לו אתר אינטרנט או לפחות עמודים ברשתות החברתיות. חשוב מאוד שיהיו לעסק שלכם את שניהם. אתר אינטרנט הוא קריטי מכיוון שהיום, לא משנה מה מחפשים, פונים לגוגל, וחשוב שהעסק שלכם יהיה שם. מעבר לכך שזה מעיד על מקצועיות ואמינות, זו דרך להגיע לקהל חדש. כאשר אתם בונים אתר לעסק שלכם, הקפידו, ממש כמו עם הלוגו, שהאתר משדר את הערכים והמסרים של העסק שלכם ומותאם לקהל שלכם, לצד זה שיהיה נוח לשימוש, מושך ונעים לעין. עמודים ברשתות החברתיות זה קריטי על מנת לייצר באופן בלתי אמצעי את מערכת היחסים עם הלקוחות שלכם – להעלות תוכן, להגיב לתגובות שמגיבים לכם, להציג קולקציה חדשה או הודעות חשובות.

 

3.הדפסת פולדרים – זה אולי נשמע נישתי, אבל להדפסת פולדרים יש חשיבות גדולה במיתוג העסק, בייחוד אם קהל היעד שלכם הוא קהל עסקי. אם בעבר היו אלו כרטיסי הביקור, היום אלו הפולדרים שמשמשים כמעין כרטיסי ביקור ומיצוב העסק או החברה במיתוג מקצועי ומוקפד. תארו לכם מפגש שלכם כלקוחות עם גורם עסקי מסוים, הם תמיד היו מגיעים עם פולדרים מעוצבים וממותגים, ויש בכך הצהרה: אנחנו עסק רציני ומקצועי, תראו! אפילו השקענו בהדפסת פולדרים. סתם. אבל זה באמת חשוב ואפקטיבי, אפילו הרבה יותר ממה שנדמה לכם. יש לכך השפעה פסיכולוגית אדירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בסט לינקס Sora Shimazaki באתר PEXELSpexels-photo-5938242_1732285708418

מדריך לחידוש העור: מה חשוב לדעת?

תפריט נגישות