מתנות שפונות למכנה משותף רחב
כשאנחנו קונים מתנה לאדם שאנחנו מכירים, הבחירה בדרך כלל קלה יחסית מפני שאנחנו יודעים מה הוא אוהב ו/או צריך. כשבוחרים מתנות ללקוחות, המפתח הראשון הוא לפנות למכנה משותף רחב ככל האפשר – וכך להבטיח שביעות רצון אצל כל לקוח ולקוח, או לפחות אצל הרוב.
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז
דוגמאות אפשריות הן בקבוק תרמי מעוצב שיאפשר למי שמקבל אותו לשתות את המשקה האהוב עליו בכל מקום, כרבולית מפנקת שתנעים את השהייה בסלון בימי החורף, עציץ מלאכותי קטן שישדרג את האסתטיות בבית או במשרד, והאפשרויות עוד רבות ומגוונות.
מתנות שימושיות
דרך נוספת למצוא מתנות ללקוחות שכולם אוהבים היא לבחור פריטים שימושיים. כשאדם מקבל מתנה שמשפרת את חייו, והוא עושה בה שימוש מדי יום (או בתדירות נמוכה יותר אבל עדיין גבוהה), הוא מייחס לקבלת המתנה ערך חיובי משמעותי, ובהתאם גם היחס שלו אל העסק שהעניק לו את המתנה יהיה חיובי.
דוגמה טובה למתנה שימושית היא מטען אלחוטי לנייד שהרי כולנו משתמשים בסמארטפון באינטנסיביות ונדרשים להטעין אותו לעיתים קרובות. דוגמה נוספת היא מנורת לד שולחנית, וגם מחזיק מפתחות שיש בו פנס מובנה הוא פריט פרקטי להפליא.
מתנות עם מסר
קטגוריה נוספת של מתנות שמעוררות רגש חיובי וכך משיגות את מטרתן היא מתנות עם מסר. למשל, קופסה ממותגת ובתוכה עוגיית מזל – ובתוך העוגייה, כמקובל, משפט שישמח את הלקוח שקיבל את המתנה. עוד דוגמה לפריט שאפשר לצרף לו בקלות מסר היא ממו בוקס, ובמקרה זה המשפטים שיספקו השראה והעצמה ללקוחות יודפסו על גבי כל פתקית. משטח לעכבר עשוי אף הוא להתאים לבעל עסק שמחפש עבור לקוחותיו מתנה עם מסר. חשוב להדגיש שהמסר אינו המיתוג – את המיתוג יש לבצע בנפרד.
מתנות שקל למתג
כל מתנה מובילה לסיפוק הן אצל הצד המקבל והן אצל הצד הנותן. יחד עם זאת אסור לשכוח את מטרת רכישת המתנות עבור הלקוחות. אמנם עצם הענקת המתנה תורם למיתוג העסק ככזה שאכפת לו מלקוחותיו, אבל כדי להשיג מקסימום אימפקט כדאי למתג את המתנה – את הקופסה שבתוכה עוגיית המזל, את הכרבולית, את המטען הנייד, את הערכה לפיקניקים או כל פריט אחר שנבחר. המיתוג כולל את שם העסק, הלוגו ופרטים בסיסיים, ולכל היותר גם סלוגן קצר וממוקד.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]