בבוקר יום שבת ה – 7 באוקטובר, השתנו לבלי היכר חייהם של 9.8 מיליוני התושבים של מדינת ישראל. התעוררנו לבוקר של אימה, ומאז, במשך חצי שנה (ועדיין סופרים), אנחנו עדיין מחכים בנשימה עצורה לשובם של החטופים, החיילים הלוחמים, והשגרה.
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז
מייד לאחר אותו בוקר, ישראל עצרה מלכת. לצערנו, עם הזמן שחולף, החיים דורשים בנייה של שגרה חדשה. רובנו חזרנו לעבודה, למחוייבויות, למשימות ולאתגרי היום יום – כל אלה לצד המשבר העמוק שמדינת ישראל שרויה בו והמלחמה שעדיין מתנהלת.
ה – 7 באוקטובר הגיע מייד לאחר תקופת החגים, התקופה שבה עצמאיים רבים מאטים את הקצב ולוקחים את הזמן לחגוג בחיק המשפחה. עסקים רבים הגיעו אל ה – 7 באוקטובר בידיעה שעכשיו הזמן לחזור לעבוד – ונותרו גם עם הבור הרגשי וגם עם זה התקציבי. מי שיצאו להילחם מצאו מספר לא מבוטל של קשיים נוספים לשמור את העסק פעיל.
גם בימים כאלה, ימים קשים של מלחמה שאנחנו עוברים ביחד, אנחנו נדרשים לתפקד. לעבוד, להשקיע בעסק, לייצר הכנסה ולדאוג להסברה, מכירות, טיפוח לקוחות ואיתור מתעניינים חדשים. אבל איך עושים זאת בעדינות המתבקשת? איך פונים לעם דואב ומעבירים מסרים שיווקיים מבלי לחצות את הקו הבלתי נראה של חוסר טאקט?
סרטוני הסברה באנימציה עשויים להיות השילוב המושלם בין מסרים שיווקיים, הסברתיים ומכירתיים ולבין מסרים של אכפתיות, שירותיות, פטריוטיות וקיימות. כך יכולים סרטוני הסברה באנימציה להיות ההשקעה החשובה ביותר שלכם בשיווק בעת הזו.
הסברה, שיווק ומכירות – לפני ואחרי
אנחנו רגילים לחשוב שמערכי מכירות והסברה נדרשים למסור מסרים מדוייקים בזמן קצר, בעזרת סרטוני הסברה או באמצעי שיווק אחרים. לשם כך, אנחנו משתמשים במסרים מפתיעים, מצחיקים, נועזים, צבעוניים ודרמאטיים בקצב מהיר.
במובנים רבים, מסרים כאלה פוגשים את קהל המאזינים הישראלי במקום אחר לגמרי ויוצרים דיסוננס. לכן, ארגז הכלים לשיווק מותאם תקופה בימי המלחמה הנוכחיים, הוא שונה. הוא כנה, אדיב, מזמין, רך, משדר מקצועיות ואמינות – ונמנע במידת האפשר ממסרים שאינם רגישים.
האם להימנע משיווק בתקופה כזו?
אנחנו יודעים שבימים הראשונים לאחר ה – 7 באוקטובר איש לא פרסם דבר. המודעות שפורסמו ברשתות החברתיות, בגוגל ואף בטלוויזיה או ברדיו בוטלו ברובן, ועם הזמן את מקומן החליפו פרסומות בגוונים אחרים, איטיים יותר, שניגנו על המסרים החברתיים, הפטריוטיות ועוז הרוח של עם ישראל.
ברור שעל פני תקופה ארוכה כל כך, בלתי אפשרי להתקיים מבלי להשקיע בשיווק העסק ועל כן, אנחנו בפירוש ממליצים להמשיך ולשווק, בליווי צוות מקצועי וברגישות הנדרשת.
סרטוני הסברה באנימציה – בדיוק מה שאתם צריכים בתקופה כזו
בתכנון והפקה של סרטוני אנימציה, השמיים הם הגבול. הכוכבים הראשיים שלכם יכולים להיות אנשים, בעלי חיים, חוצנים או דמויות שאתם המצאתם. הרקע יכול להיות המשרד, הג’ונגלים של דרום אמריקה, החלל החיצון או העולם שמתחת למים. הזמן יכול להיות ההווה, העבר או העתיד. במילים אחרות – כל מסר, בכל כלי ובכל גוון, יעבור נהדר, באמצעות סרטוני הסברה באנימציה.
אם סרטוני הסברה באנימציה הם כלי נוח לייצר מסרים חזקים, להצחיק, להיות זכירים, להפוך ויראליים – דווקא היום, המסרים של סרטוני הסברה שלכם צריכים להיות מותאמים לתקופה. ניתן בהחלט לייצר סרטוני הסברה, באנימציה בפרט, שמתאימים לתקופה ומסייעים לשמור את העסק שלכם מתפקד – גם בימים קשים אלה.
למה חשוב לעבוד עם מקצוענים?
על מנת לשמר את האיזון המדוייק בין מסרים מכירתיים, הסברתיים ושיווקיים חדים ויעילים לבין סרטוני הסברה מעוררים אמפטיה, מתאימים לתקופה ומייצרים תחושת שותפות גורל – כדאי לעבוד עם צוות מקצועי, שיש לו שפע של כלים וניסיון בהעברת מסרים, במיוחד בתקופה זו. צוות כזה ילווה אתכם משלב הרעיון, דרך התכנון, עד להעלאת סרטון אנימציה שיווקי מוצלח, מתאים ואפקטיבי.
בפיל אנימציה תמצאו צוות כזה, של יוצרים עתירי ניסיון בשיווק בכלל ובשיווק בתקופה מורכבת זו בפרט. נשמח ללוות אתכם ביצירת סרטון הסברה באנימציה, שדווקא בתקופה מאתגרת כזו, מספק תשובה טובה גם לעסק שלכם וגם ללקוחות שלכם. פנו אלינו – ונחזור אליכם עם עוד פרטים!
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]