המאבק במטרד היתושים בגבעת שמואל הופך לירוק, חדשני וקהילתי. השבוע הגיעו ילדי העיר לגינת ויסמונסקי ולקחו חלק פעיל בשחרור "יתושים טובים" מתוך מבחנות מיוחדות. מדובר ביתושים זכרים מעוקרים שאינם עוקצים כלל, המשמשים כאמצעי הדברה ביולוגית יעיל. הזכרים מזדווגים עם הנקבות בטבע אך לא מייצרים דור המשך, וכך מדללים משמעותית את …
קרא עוד »
אונו News


