תושבי רחוב שאול המלך בקריית אונו סובלים לכאורה ממפגע תברואתי מתמשך מזה כחמש שנים. לדבריהם חניון תת-קרקעי משותף, המשרת את הבניינים במספר 3, 5 ו-7 ברחוב, הופך פעם אחר פעם לבריכת ביוב מצחינה, הפוגעת ברכוש, בכלי הרכב ובבריאות הדיירים. הסיטואציה הביאה את הדיירים לשלב קו אדום. במכתב חריף שנשלח השבוע …
קרא עוד »
אונו News


