יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / בלעדי – האם חרדים השחיתו שלטי חוצות באור יהודה?

בלעדי – האם חרדים השחיתו שלטי חוצות באור יהודה?

האם גורמים קיצוניים חרדיים פועלים לשינוי הסטטוס קוו באור יהודה? לאחרונה פנו מספר גורמים חרדיים לעיריית אור יהודה בדרישה להסיר תמונות של ילדות העוסקות בפעילות פנאי מעל גדר בבתי הספר. ליאת שוחט, ראש העיר: "לא אכנע למי שמנסה להפר את הסטטוס קוו בעיר. הבנות הללו הן מקור הגאווה של אור יהודה"

חרדיים הסירו שלטים באור יהודה
השלט שהושחת, השבוע באור יהודה

לאחרונה פנו גורמים חרדיים קיצוניים באור יהודה לעיריית אור יהודה ולעומדת בראשה, ליאת שוחט, כדי לשנות את הסטטוס קוו בעיר ולהסיר תמונות מעל גדרות תיכון יובלים ובית ספר אלונים המציגות ילדות העוסקות בפעילות ספורטיבית ובמחול. מבחינת ראש העיר ליאת שוחט, מדובר בחציית קו אדום.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


במהלך החודשים האחרונים במסגרת שיפוצי הקיץ, עוצבו גדרות של מספר בתי ספר בעיר באמצעות “גדר מדברת”, שכוללת תמונות מתוך העשייה העירונית. בין שלל התמונות שהוצבו על הגדרות הוצגו מגוון פעילויות, ביניהן של חוגי ההתעמלות וחוגי המחול, זאת לצד תמונות מתוך אירועי העיר, כגון שמחת תורה, אירועי הקיץ, ועוד.

לפני כשבועיים פנה תושב העיר אל ראש העיר בדרישה להסיר את התמונות הללו, תוך שהוא מציין כי “חלק מהתמונות פוגעות ברגשות של ציבור גדול ולא זניח שלא מרגיש בנוח לנוכח התמונות של נשים וילדות בלבוש לא הולם”. ראש העיר, שהופתעה מאוד מהדרישה, בעיקר לנוכח העובדה שמדובר בילדות ולא בגירות העוסקות בפעילות פנאי ומחול, דחתה את הדרישה הזו על הסף והחליטה להותיר את התמונות במקומן. אותו תושב אף עלה כאמור לשידור ברדיו ותיאר את אותן תמונות כ”תמונות של פריצות שמזלזלות בכלל הציבור. גברים, נשים, וילדים עוברים שם ונתקלים בתמונות לא צנועות”.

חרדיים הסירו שלטים באור יהודה
השלט שהושחת, השבוע באור יהודה

ראש העיר, ליאת שוחט: “באור יהודה מתקיימים במשך שנים יחסים מעולים בין כל המגזרים באוכלוסייה, דתיים, חילונים, חרדים ומסורתיים, כאשר תושבינו חיים בשלום זה לצד זה תוך הבנת הצרכים האחד של השני. על כן לא אכנע למי שמנסה להפר את הסטטוס קוו בעיר ואעמוד על כך שהיחסים הללו יימשכו במתכונתם. צר לי שיש מי שרואה בתמונות של בנות העוסקות בפעילות פנאי תמונות שאינן הולמות, ועוד יש מי שמגדיר זאת כפריצות. בנות אלו הן הגאווה של העיר אור יהודה ואמשיך לפעול כדי להאדיר ולהעצים את פועלן ועשייתן החיובית”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות