יום חמישי , מרץ 28 2024
דף הבית / ישראל גל דוהר לקדנציה נוספת

ישראל גל דוהר לקדנציה נוספת

למעלה מ 6401 תושבים בחרו בישראל גל, רון מלכה ועמי כחלון, הבטיחו את המשך השלטון לחמש שנים נוספות. תבוסה לליאת ארבל וגיל מיכלס כל אחד מהם עם 20% תמיכה

בחירות בקריית אונו

נראה כאילו הבחירות בקריית אונו, הוכרעו כבר הרבה לפני שנפתחו הקלפיות. בעיר לא הורגשה מערכת בחירות תוססת ונראה כי רוב תושבי העיר מרוצים ממי שמוביל את העיר ולראיה, 55% מתושבי העיר הצביעו עבור ישראל גל.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


על פי נתוני משרד הפנים – הצביעו בקריית אונו 16,774 , מתוכם עבור ישראל גל – 9,148, ליאת ארבל – 3,451, גיל מיכלס – 3,352 ושי דבורה – 823.

 

בחלוקת המנדטים לחברי המועצה –

ישראל גל -5
גיל מיכלס-3
ליאת ארבל-2
ירון יעקובי, מרצ-2
נפתלי כהן ,שס-2
השכנים-1

הנתונים לא סופיים

ישראל גל, אמר לאחר ניצחונו בקריית אונו: “אני מבקש להודות לכל מי שתמכו בי וגם למי שהצביעו לאחרים. אנחנו צריכים לשמוח על השיטה הדמוקרטית שלנו, שמפגישה את הנבחרים עם הבוחרים ומחייבת את מי שרוצים להוביל, להיות קשובים לרצון התושבים. ניהלתי מערכת בחירות קצרה מאד ועניינית, ואני גאה וחש סיפוק רב על האמון שבו חבריי ואני זכינו לקבל מהתושבים..יש לנו חזון ותכניות עבודה ונמשיך להוביל את קריית אונו לאור החזון שיהפוך אותה לעיר חדשנית ומתקדמת, בעלת אופי ייחודי בלב מטרופולין גוש דן. כבר השבוע נתחיל בגיבוש קואליציה רחבה ויציבה שתפעל לטובת תושבי העיר כולם”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

3 תגובות

  1. 55 אחוז מהמצביעים, לא 55 אחוז מהתושבים

  2. איך הגעת לנתון של 55% מתושבי העיר בחרו בישראל גל?
    55% מאלו שהצביעו, הצביעו לגל.

  3. ראש עיריית רבין. לא קרית אונו. ממש לא ראש העיר של כולם. רק של אזור אחד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שעון קיץ 2024

שעון קיץ 2024: זוכרים שהלילה עוברים לשעון קיץ?

תפריט נגישות