יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות חמות / ישראל גל קיבל אות יקיר תנועות הנוער בישראל

ישראל גל קיבל אות יקיר תנועות הנוער בישראל

באירוע חגיגי, באירוח העיר קריית אונו באודיטוריום הקריה האקדמית בעיר, התקיים טקס "אות יקיר תנועות הנוער בישראל" במעמד מנכ"ל משרד החינוך, מר שמואל אבואב בו הוענק האות לישראל גל ראש העיר קריית אונו.

אות יקיר תנועות הנוער
בתמונה: ישראל גל ראש העיר קריית אונו, שמואל אבואב מנכ"ל משרד החינוך ונפתלי דרעי מזכ"ל מועצת תנועות הנוער. צלם: ליונל דרמון

אות יקיר תנועות הנוער בישראל הוענק לשלושה ראשי רשויות אשר נבחרו מתוך רבים ע”י מועצת תנועות הנוער הארצית. האות הוענק לראש עיריית קריית אונו, ישראל גל, וכן לראש עיריית יבנה ולראש מועצה אזורית הר חברון.
לכתבות נוספות:
קריית אונו מצדיעה: הורדה בארנונה למשרתי המילואים
מנהל אגף גבייה חדש בעיריית קריית אונו


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מועצת תנועות הנוער בישראל בחרה להעניק את אות יקיר תנועות הנוער לראש עיריית קריית אונו, על טיפוח פעולתן של תנועות הנוער בעיר. האות מבטא את רצונה של מועצת תנועות הנוער להוקיר את  ראשי הרשויות המקומיות המציבים את פעולותיהן של תנועות הנוער בסדר עדיפות גבוה ומקצים לכך את המשאבים הראויים.

העיר קריית אונו התברכה בפעילות ענפה של תנועות נוער. בעיר חמישה סניפים אשר משמשים חמש תנועות שונות. עם כניסתו לתפקיד, הציב ישראל גל את  תנועות הנוער בסדר עדיפויות גבוה ומקצה לכך את המשאבים הראויים.  כיום משקיעה עיריית קריית אונו, כמיליון ₪ בשנה בצרכים ובפעילות של התנועות, וסכומים נאים נוספים לבניית  מבנים חדשים, במיזוגם ובציודם, במטרה לשפר את מראה הבתים ולעודד את הפעילות בתנועות. על בחירתו של ישראל גל המליצו בחום כל תנועות הנוער הפעילות בעיר.

עיריית קריית אונו הקצתה כ- 18 מיליון שקלים להקמת שני שבטי צופים ושיפוץ מבני הנוער העובד והלומד ובני עקיבא בעיר. זאת ועוד, קריית אונו חתומה על אמנת תנועות הנוער והקימה את “פורום התנועות” בו חברים נציגי תנועות הנוער השונות בעיר, במטרה ליצור שיתופי פעולה בין תנועות וארגוני הנוער השונים. לצד כל אלה, עיריית קריית אונו פותחת את מתקני הרשות ללא עלות לטובת פעילות תנועות הנוער במטרה לעודד את הפעילות.

ראש העיר, ישראל גל, שבצעירותו היה חבר בתנועת הנוער “השומר הצעיר”, התרגש מקבלת האות: “אין גאה ממני על קבל האות. תנועות הנוער הן חוד החנית בפעילות החינוך הבלתי פורמלי שמתקיימת כל העת בקריית אונו ועל כן, אנו משקיעים בכל התנועות לרבות במבני הסניפים עצמם ובמענה רציף לכלל הצרכים שעולים מהשטח. קבלת האות מביאה לידי ביטוי את הפעילות הענפה של אגף החינוך העירוני, של מחלקת הנוער והצעירים, של הורי קריית אונו וכמובן, של המדריכים והחניכים היקרים. יש לנו נוער ערכי, יוזם וציוני שנותן מעצמו למען החברה וזה מורגש בכל פינה בעיר. אני מאמין שההשקעה בבני הנוער היא המפתח להצלחת העיר כולה. הם דור העתיד ועלינו מוטלת האחריות לספק להם את סל הכלים הפיזיים והערכיים הטובים ביותר להצלחה. במסגרת ההשקעה העצומה שלנו בחינוך,  אנחנו פועלים על מנת ליצור רצף חינוכי של המסגרות הפורמליות והמסגרות הבלתי פורמאליות ואנו זוכים לקטוף את פירות ההשקעה בנתוני הגיוס הגבוהים לתפקידים משמעותיים בעירנו. נמשיך להשקיע את מירב המשאבים בדור העתיד על מנת להעניק חינוך מצוין לילדינו”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות