יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / יהוד – מגשימים חלומות בתיכון יגאל אלון

יהוד – מגשימים חלומות בתיכון יגאל אלון

השבוע יצאו כל תלמידי ביה"ס וצוות המורים ליום גיבוש ביער שוהם. הפעילויות השונות במהלך היום עסקו בנושא "חלומות"- הנושא השנתי בבית הספר, ובתפקיד המדריכים שימשו תלמידי כיתות י"ב, שעברו הכשרה על ידי חברת 'מפרשים'.

תיכון יגאל אלון

הפעילות נפתחה בהיכרות, ולאחר הדרכה ולימוד עקרונות בסיסיים בהכרת מפה ובניווט, ניווטו התלמידים את דרכם בין תחנות שונות ביער. באמצעות חוויה זו למדו התלמידים כי בסביבה מוכרת ובטוחה קל להם יותר לחלום ולהגשים את חלומותיהם. התחנות התייחסו לחלומות מהיבטים שונים. למשל, תחנה ובה מכשולים המסמלים מחסומים להגשמת חלומות. באמצעות שיתוף פעולה ועזרה הדדית הצליחה כל קבוצה לעבור את המכשולים בהצלחה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


התלמידים הכירו אנשים שזכו לחלום ולהגשים את חלומותיהם – ממציא הדיסק און קי- דב מורן, מורן סמואלס הספורטאית הפארא אולימפית , עדה יונת כלת פרס נובל לכימיה ועוד. כמו כן קיימו המשתתפים שיח על חלומות בו הם הקשיבו לחלומות של עצמם ושל חבריהם, והבינו שכדי להגשים חלום צריך קודם לחלום אותו. עייפים, אך רעבים הגיעו התלמידים לתחנת הבישול ובה הכינו ארוחת צהריים משותפת. היום הסתיים בדברי סיכום של מנהלת בית הספר על הגשמת חלומות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות