יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / אנשי השבוע – לא נכנע למחלתו ומתנדב מצטיין במד”א

אנשי השבוע – לא נכנע למחלתו ומתנדב מצטיין במד”א

"כל אחד יכול לתרום למדינה, לעזור במה שהוא יכול", כך אומר ליאור אינהורן - תושב גבעת שמואל, בן 20, שנבחר לאחרונה  לקבל את אות הצטיינות מנשיא המדינה, על שירותו הלאומי בתחנת מד"א פתח תקווה.

ליאור מצטיין מד''א
ליאור מצטיין מד''א

ליאור עבר לכיסא גלגלים רק לפני כחמש שנים בעקבות מחלת ניוון שרירים (דושיין) לדבריו המחלה הינה הדרגתית ולעיתים היא גורמת מכאבים. לשאלה האם לא היה לו קשה  בתפקידו בשירות הלאומי ענה: “עוזרים לי”


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


למרות נכותו, לא וויתר והתנדב לשירות לאומי במגן דוד אדום, וזכה לאחרונה באות נשיא המדינה ל- 57 מתנדבים מצטיינים מהשירות הלאומי והאזרחי.

האחראים על ליאור  מספרים עליו כי הוא הפך לחלק בלתי נפרד מהצוות במד”א וסייע בכל מה שנדרש ואף מעבר. גילה אחריות ופעל מתוך רצון לתרום ובמוטיבציה רבה.

בראיון לאתר אונו ניוז, מספר ליאור, תושב גבעת שמואל כדי לשמוע  על תקופת שירותו הלאומי, המסתיימת בעוד כחודשיים, ולברר עד כמה התרגש במעמד הענקת אות ההצטיינות.

יודע על מה קיבלת את אות ההצטיינות?
“על זה שאני מספיק הרבה בקצת זמן…”

טקס מצטייני השירות הלאומי אזרחי בבית הנשיא

טקס מצטייני השירות הלאומי אזרחי בבית הנשיא ידעת על הזכייה הצפויה? התרגשת?
“כן, הודיעו לי חודש לפני. התרגשתי, גם כי הורי הגיעו לטקס, והרגשתי גאווה שבחרו בי “.

איך הגעת להתנדב במד”א?
“רציתי להתנדב במשטרה, אבל פחות אהבתי את התפקיד שהציעו לי. אחרי זה הגעתי לתחנת מגן דוד בפתח תקווה, גם כי בגבעת שמואל זו תחנה קטנה יותר ורק עם אמבולנס אחד וכאן זה המשרד הראשי של מרחב ירקון”.

איך קיבלו אותך בתחנה? מה התפקיד שלך?
“קיבלו אותי טוב וכולם נחמדים. אני מגיע לכאן חמישה ימים בשבוע כל פעם לשש שעות. משמונה בבוקר עד הצהרים. אני אחראי על אבטחות של אירועים, כאשר מבקשים אמבולנסים  למופעים או למשחקי כדורגל. העבודה שלי בעיקרה משרדית…”.

מה תעשה עם תום השירות בתחנה?
“התקבלתי ללימודי מדעי המחשב בבר אילן. אני עדיין לא יודע האם אמשיך להתנדב”.

בטקס הענקת מצטייני השירות הלאומי-אזרחי שהתקיים במשכן הנשיא, במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין, שר החקלאות והמונה על השירות הלאומי אזרחי ח”כ אורי אריאל, מנכ”ל רשות השירות הלאומי אזרחי שר שלום ג’רבי, ח”כים, יו”רים ומנכ”לי הגופים המוכרים בשירות הלאומי-אזרחי.

מנכ”ל מד”א אלי בין, בירך את המתנדבים שזכו לכבוד: “יכולותיו של ארגון מד”א מבוססות לא מעט על משאב האנושי המרכיב אותו ועל אלפי מתנדבים, שבעיני מייצגים את כל הטוב שיש בישראלים – הנכונות להקריב למען האחר ולסייע בהצלת חיים. אני גאה לברך את המתנדבים היקרים על הצטיינותם, בידיעה שמאחוריהם ישנם עוד רבים שיכולים להתגאות בהתנדבותם”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות