יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / שבתרבות קריית אונו – בוגי יעלון: ביבי גמור

שבתרבות קריית אונו – בוגי יעלון: ביבי גמור

שבת תרבות בקריית אונו, כינסה מספר אנשים שנמצאים בלב הדיון הציבורי, שר הביטחון לשעבר, בוגי יעלון, מני נפתלי לשעבר אב הבית בבית ראש הממשלה ומנהל בית החולים הדסה פרופ' זאב רוטשטיין

שבת תרבות קריית אונו

עיריית קריית אונו והמתנ”ס העירוני מארגנים מפגשי שבתרבות בעיר, בהם העיתונאי אבי בטלהיים מראיין אנשי ציבור, אמנים, רופאים בכירים, וידוענים. המפגשים זוכים להצלחה רבה ומתקיימים בפני אולמות מלאים בתושבי העיר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


שר הביטחון והרמטכ״ל לשעבר משה (בוגי) יעלון באירוע שבת תרבות בקרית אונו: ״ראש הממשלה נתניהו אינו ראוי לכהן עוד כראש ממשלה. נוכח כל החשדות והחקירות נגדו הייתי מצפה כבר מזמן שיתפטר מתפקידו. מבחינה ציבורית הוא גמר. הגיע הזמן שלמדינת ישראל יהיה ראש ממשלה שאין על מה לחקור אותו! ״ כך אמר רב אלוף מיל. משה (בוגי) יעלון לשעבר הרמטכ”ל ושר הביטחון , במפגש שתרבות בקריית אונו, שנערך באודיטוריום הקריה האקדמית אונו.

בנושא איראן אמר בוגי יעלון: ״ברור שהסכם הגרעין עם איראן הוא רע ומאפשר לאיראן יכולת גרעינית צבאית והמשך פעילות סוררת. אך במקום לריב עם השותפות להסכם, המתנגדות לפתיחתו, עדיף שארה״ב תתמקד בהפעלת לחץ וסנקציות על המשטר האיראני בשל הפרות החלטות מועצת הביטחון, בתחום הטרור וחתרנות תחת משטרים, הפצת אמצעי לחימה, טילים וזכויות אדם״.

עוד התראיינו מנהל המרכז הרפואי הדסה פרופ’ זאב רוטשטיין,  שסיפר בכאב על הצער הגדול שחווה עם התפטרותם של רופאי המחלקה ההמטואונקולוגית ילדים, ומני נפתלי, לשעבר אב הבית בבית ראש הממשלה, שסיפר על מלחמתו בשחיתות הציבורית ובזכות להפגין, ופירט את כל הניסיונות של גורמים שונים לעצור אותו ולהניא אותו מלהמשיך במאבקו. נפתלי אמר: “לא יעלה בידם. אני לוחם. לא אפסיק בשום מחיר את המאבק הציבורי שהתחלתי בו.”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות