יום שלישי , אפריל 30 2024
דף הבית / חדשות חמות / קריית אונו מציגה: ירידה בנתוני הפשיעה בעיר

קריית אונו מציגה: ירידה בנתוני הפשיעה בעיר

בשבוע שעבר נפגש ישראל גל, ראש עיריית קריית אונו עם סנ"צ אלי פינטו, מפקד תחנת משטרת מסובים, שהציג בפניו את הנתונים המעודכנים לשנת 2018 בנוגע לפשעי עבריינות (פע"ר) בעיר קריית אונו.

ניידת משטרה. אילוסטרציה
ניידת משטרה. אילוסטרציה

הנתונים מצביעים על ירידה משמעותית בעבירות של גניבת רכב, גניבה מרכב והתפרצויות לדירות. למעשה, זו השנה השלישית ברציפות שיש מגמת ירידה בפשעי עבריינות בעיר קריית אונו. אשתקד, בעת ביקור של מפקד מחוז תל אביב, ניצב משה (צ’יקו) אדרי, בקריית אונו, דווח ע”י המשטרה על ירידה של  36% בפשעי עבריינות (פע”ר) בקריית אונו לעומת השנה הקודמת,  וכאמור, השנה יש ירידה נוספת.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים – אונו  News – אונו ניוז 
רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה –אונו  NEWS  – אתר החדשות של בקעת אונו

הנתונים ב- 2018 מצביעים על ירידה של 75%(!) בגניבות רכב (שבל”ר), ירידה של 22% במקרי גניבה של רכוש מכלי רכב וירידה של 21% במקרי התפרצויות לדירות.

ישראל גל, ראש העיר קריית אונו “אני שמח ששיתוף הפעולה בין משטרת ישראל לבין תושבי העיר והעירייה מתורגם כעת לעובדות ומספרים. הירידה המשמעותית במספר העבירות נובעת מהקמת תחנת השיטור העירוני שהוקמה בעיר שלנו לפני כ- 4 שנים, משיתוף הפעולה בין שוטרי תחנת מסובים לסיירי השיטור העירוני, מהגברת התאורה בעיר ומהתגייסות רחבה של תושבי העיר הלוקחים חלק בפרויקט “משמר השכונה”, הקיים במספר שכונות בעיר.  כל אלה יחדיו מביאים לתוצאות המעודדות ומשפרים את תחושת הביטחון של תושבי העיר.”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צו סגירה למתחם ששימש להימורים באור יהודה. צילום: דוברות המשטרה

צו סגירה למתחם ששימש למשחקי הימור בלתי חוקיים באור יהודה

תפריט נגישות