יום ראשון , מאי 19 2024
דף הבית / מה עשו חברי מועצת גבעת שמואל בשנה החולפת

מה עשו חברי מועצת גבעת שמואל בשנה החולפת

ההיכרות של הציבור הרחב עם הפוליטיקאים המקומיים מסתכמת לרוב בפוסטים בפייסבוק ובשלטי חוצות ממומנים כחלק מקמפיין בחירות. אך מי מהפוליטיקאים באמת עובד עבור הציבור?

עיריית גבעת שמואל

ישיבות מועצת העיר זהו המקום בו מייצגים הפוליטיקאים את הציבור. כל חמש שנים נלחמים הפוליטיקאים לקבל את התואר חבר מועצה, בפועל כמה מהם מגיעים ופעילים בישיבות המועצה, מי באופוזיציה ומי בקואליציה, מערכת אונו ניוז מביאה את נתוני הנוכחות של חברי המועצה מספטמבר 2017 עד אוגוסט 2018.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות גבעת שמואללהצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה  –  אתר החדשות של בקעת אונו

בתקופה שנבדקה, התקיימו 11 ישיבות מועצה, שתי חברות מועצה, שתי חברות מועצה החסירו כמעט את כולן, מיכל וולדיגר, נחשבת לחברת המועצה שהחסירה הכי הרבה ישיבות עירייה ולמעשה בשנה האחרונה הגיעה רק לשתיים. אחריה, המועמדת לראשות העיר נעמי פלדמן, נציגת האופוזיציה הגיעה רק לארבע ישיבות

נעמי פלדמן גבעת שמואל
נעמי פלדמן

לכתבות נוספות:
גבעת שמואל: “ממשיכים בהקמת מבני ציבור”
קאט דה בולשיט – כיצד תתמודדו עם החרדים שמגיעים לגבעת שמואל

לצד יוסי ברודני, ראש העיר שניהל את כל ישיבות העיריה, התמידו להגיע סגני ראש העיר משה מרר ובני סומך. גם חבר המועצה הרצל ארביב נכח בכל הישיבות.

במורד הרשימה נמצאים חבר המועצה מנחם צרויה שהיה ב-10 פגישות מועצה. לאחריו, עדי גרוס, אריאל פרקש וסגן ראש עירייה נוסף – יעקב ויליאן, עם 9 ישיבות כ”א, אורי וייס – 7 ישיבות ושלמה גרדה – 5 ישיבות.


לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים – אונו  News – אונו ניוז 
רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה –אונו  NEWS  – אתר החדשות של בקעת אונו

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הורוסקופ שבועי. צילום canva

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות- 19.5-25.5.2024

תפריט נגישות