יום שלישי , נובמבר 26 2024
דף הבית / בתחתית הדירוג בתחבורה הציבורית – אור יהודה ויהוד מונוסון

בתחתית הדירוג בתחבורה הציבורית – אור יהודה ויהוד מונוסון

ארגון '15 דקות' - בדק את מצב התחבורה הציבורית בישראל. מתוך מאה ערים שנבדקו, בתחתית, יהוד במקום 76, אור יהודה - 75, גבעת שמואל - 45, גני תקווה 64. המצטיינת קריית אונו במקום ה - 31

קו 1. אילוסטרציה
קו 1. אילוסטרציה
קריית אונו מובילה בקידום התחבורה הציבורית מתוך כל ערי בקעת אונו, כך על פי דוח שמפרסם 15 דקות, ארגון צרכני תחבורה ציבורית בישראל, ונמצאת במקום ה – 31. שאר הערים הרחק מאחור.

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז
ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה


נושא התחבורה הציבורית הינו אחד החשובים ביותר ומועמדים רבים בוחרים להדגיש את פועלם לשיפור הנושא. אחת המסקנות המשמעותיות העולות מן הדו”ח היא, כי התחבורה הציבורית במרבית הערים בגוש דן אינה מספקת ומאלצת את התושבים להשתמש ברכב פרטי או בתחבורה ציבורית לא יעילה.

מבין ישובי בקעת אונו , העיר היחידה במיקום מניח את הדעת היא קריית אונו שדורגה במקום ה-31 . גבעת שמואל במקום ה-45  , גני תקווה מוקמה במקום 64  והרחק מאחור אור יהודה ויהוד במקומות 75 ו-76 בהתאמה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


תגובת ליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה: “על דבר אחד אין עוררין – כל מערך התחבורה הציבורית באור יהודה חייב לעבור שדרוג משמעותי. בחמש השנים הבאות יש בכוונתי לקחת את הנושא הזה לטיפולי האישי ולדאוג לכך שיחול שיפור משמעותי ברמת השירות של קווי האוטובוס בעיר, בהרחבת התדירות של האוטובוסים וברישות העיר למקומות נוספים בארץ. עם זאת, נושא תחבורה ציבורית הינו מורכב, ולפיכך בכוונתי לקיים את כל הליך אישור התכניות בשיתוף עם ציבור התושבים, על מנת לשמוע מהם לגבי הצרכים שלהם ויחד איתם לקדם את הפתרונות הטובים ביותר עבורם”

תגובת עיריית יהוד: “עיריית יהוד-מונוסון השלימה בחודש שעבר את העבודות להקמת מסוף התחבורה העירוני החדש בעיר. עם פתיחתו לפני כחודש ימים, הושק בהצלחה גם הקו הפנים-עירוני הראשון בעיר, קו מס’ 7 המשרת עשרות תושבים בכל יום. כמו כן, השיגה העירייה התחייבות ממשרד התחבורה להפעלת קו הזנק חדש מיהוד לאזור התעשייה בחולון שיחל לפעול במהלך שנת 2019 וכמובן הקו הסגול של הרכבת הקלה שיעבור גם הוא בעיר. בנוסף, כל תדירות הקווים הבינעירוניים העוברים ביהוד עלתה לאחר פתיחת מסוף התחבורה שחנכה העירייה בחודש הקודם. כל אלו ועוד, יחד עם למעלה מ-300 מקומות חניה חדשים ברחבי העיר שהכשירה העירייה בשנים האחרונות, מהווים שינוי בתפיסה התחבורתית אותה מקדמת העירייה בשנים החולפות למען התושבים ורווחתם. העירייה תמשיך ותפעל כל העת לשפר ולשדרג את כל הקשור לתחבורה עירונית וכדי לקיים בעיר תחבורה ציבורית טובה, איכותית ויעילה, שמספקת לתושבים מענה תחבורתי טוב ככל הנדרש כפי שכל תושב ראוי לקבל”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

5 תגובות

  1. רק אפי גוטמן יעשה שינוי בתחבורה ובחנייה ובכל תחומי העיר באחריות!

    • בינתיחם הוא עשה רק נזק הרס את קו 36

    • אתה רציני, אפי עשה שינוי בקו 36 וגרם למאות תושבי אור יהודה למפח נפש, כל בוקר אני רואה איך כל התושבים יוצאים מהעיר ברגל ונדחסים לקו 37 של יהוד בשביל להגיע ללה גרדיה. קו 36 היה שייך פעם לאור יהודה ועכשיו לתושבי תל אביב. אני בטוח שהכוונה של אפי היתה טובה, אבל משרד התחבורה עבד עליו.

  2. רק נזק הוא עשה. קו 36 היה בין החשובים אם לא הכי חשוב לתושבי אור יהודה.

  3. חייבים להחזיר את קו 36 לקדמותו וכמה שיותר מהר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

תיכון מקיף יהוד. צילום אונו ניוז

עקב חוסר המיגון בבית הספר: הורי מקיף יהוד השביתו את הלימודים הבוקר לשעה

תפריט נגישות