שבת , מאי 18 2024
דף הבית / אור יהודה / היזמים של אור יהודה לומדים שיווק

היזמים של אור יהודה לומדים שיווק

שבוע היזמות העולמי הגיע גם לישראל ביוזמת משרד הכלכלה באמצעות מעוף, מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים. במהלך השבוע תושבי אור יהודה והסביבה זכו ליהנות מהרצאות בנושא שיווק לקידום העסק

יזמות באור יהודה
יזמות באור יהודה

שבוע היזמות שמתקיים השבוע ברחבי הארץ מתמקד השנה בנושא שמעסיק את כל בעלי העסקים הקטנים והבינוניים – שיווק. מעוף, מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה קיים עשרות אירועים וכנסים ברחבי הארץ לבעלי עסקים בחינם. סניף מעוף בראשון לציון ערך כנסים בנושא שיווק במטרה להעניק ידע, העשרה ותרומה משמעותית להתנהלות שיווקית יעילה ומקדמת. כ-60 בעלי עסקים מאור יהודה והסביבה הגיעו להרצאתה של ליאת סביון בנושא “סטוריטלינג” – אמנות הסיפור ככלי שיווקי.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מנכ”ל העירייה, אלי אהרוני, הגיע לברך את הנוכחים בכנס ואמר כי העסקים המקומיים הם הלב הפועם של הרשויות המקומיות וכי לעסקים יש אחריות אישית לעזור לעצמם. “שיתוף הפעולה עם מעוף הניב פעילות מקדמת למען העסקים, הקמנו שני פורומים שמנוהלים על ידי מנחות מקצועיות. בסיום התכנית יתקיים אירוע בתים פתוחים בחודש מרץ ועוד הפתעות רבות ומעניינות”

“אגפי העירייה נרתמו באופן מעורר התפעלות בכדי לסייע לעסקים המקומיים”, אומרת מיכל גליקמן, מנהלת סניף מעוף ראשון לציון. “אנחנו כאן כדי להעניק כלים ויעוץ לעסקים המעוניינים בכך. כל השרותים שלנו מסובסדים על ידי משרד הכלכלה. גליקמן אומרת כי אירועי שבוע היזמות הבינלאומי הם חוויה עוצמתית ומלמדת. “זאת הזדמנות שלנו לתת עוד מתנה לעסקים ולחשוף אותם למידע הכי חדשני מחד ומאד שימושי מאידך. זאת גם ההזדמנות שלנו לחוש את השטח ולשמוע את העסקים ואת הצרכים שלהם. ברור לי שללא שיתוף הפעולה המלא של הרשויות המקומיות לא היינו מגיעים להישגים הללו, אני מברכת על הקשר שנרקם בין מעוף לרשות ומבטיחה שעוד הפתעות רבות צפויות לעסקים בשנה הקרובה”.

בעקבות הביקוש יפתח בקרוב קורס שיווק של מעוף במרכז קזז לצעירים באור יהודה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בבסיס תל השומר. צילום: כיבוי אש

השריפה בתה”ש: מסקנות חוקר הדליקות הועברו למשטרה, והשמועות מתפשטות כאש בשדה קוצים

תפריט נגישות