יום שלישי , נובמבר 26 2024
דף הבית / גבעת שמואל / סדרת ההרצאות “מדע על הבר-אילן” חוזרת

סדרת ההרצאות “מדע על הבר-אילן” חוזרת

מפייק ניוז ותוכן שיווקי במדיה ועד הקשר בין שופינג לתרבות - סדרה חדשה של הקמפוס הפתוח באוניברסיטת בר-אילן מציעה לכם לפתוח אופקים לעולמות חדשים ולקבל מבט אחר על המציאות המשתנה במהירות מסחררת

אוניברסיטת בר אילן. צילום באדיבות האוניברסיטה
אוניברסיטת בר אילן. צילום באדיבות האוניברסיטה

אוניברסיטת בר אילן חוזרת גם השנה עם סדרת הרצאות “מדע על הבר-אילן”, זו השנה השנייה. ההרצאות יתקיימו בימי שלישי, בקפה גרג, בשעה 20:00, והן פתוחות לקהל הרחב בהרשמה מראש. במסגרת אירועי ‘מדע על הבר-אילן’, ניתנות הרצאות וסדנאות מפי מיטב החוקרים והמרצים של אוניברסיטת בר-אילן, במגוון תחומים.

סדרת ההרצאות הראשונה, תחל בסוף דצמבר, ותהיה בנושא: נתפסים ברשת: צרכנות בעידן הדיגיטלי

31.12 שופינג, זהות ותרבות 

איזו משמעות יש לדברים שאנחנו רוכשים ואיזה תפקיד יש לצריכה בגיבוש הזהות האישית או הקבוצתית שלנו? הרצאתו של ד”ר חזקי שוהם מהתוכנית לפרשנות ותרבות, תעסוק בתרבות הצריכה מנקודת מבט היסטורית, ותתייחס להשפעותיה על חיי הרגש, החיים הפוליטיים, הרשתות החברתיות ודימויי הגוף המודרניים.

מדע על הבר
מדע על הבר

7.1  שיווק וצרכנות בעולם של פייק ניוז

ידיעות כוזבות היו תמיד חלק בלתי נפרד מהתוכן התקשורתי. בשנים האחרונות התגברה תופעה זו, בין היתר בשל מעורבותם של גולשים ובעלי אינטרסים כלכליים ופוליטיים ביצירת תוכן ברשת. גל יעבץ, חוקר ומרצה במחלקה למדעי המידע, ידון באינטרסים הכלכליים המעודדים הפצת פייק ניוז, ובדרכים להילחם בהשפעותיה השליליות של התופעה.

14.1 תוכנית טלוויזיה או פרסומת?

 התוכן השיווקי במדיה נועד להשפיע על התנהגות הצרכנים מבלי שיהיו מודעים לעצם הפרסום המכירתי. איך המפרסמים מקדמים את המותגים בתוכניות התוכן, ועד כמה הם מצליחים להשפיע על התנהגות הצרכנים בישראל בהשוואה למדינות אחרות? על כך בהרצאתה של ד”ר מתי רחמים מבית הספר למנהל עסקים.

להרשמה להרצאות ולרכישת כרטיסים

כרטיס יחיד להרצאה – 40 שקל, כולל חנייה חינם בקמפוס, שתייה חופשית וכיבוד קל. מחיר לסטודנטים, בוגר ועובדי האוניברסיטה – 30 שקל, בהצגת תעודה מתאימה בכניסה. ניתן להירשם לסדרת הרצאות מלאה (יינתן קוד הנחה) או להרצאות בודדות. חניה מ-19:00.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רמזור אדום. צילום אילוסטרציה canva

לא עוצרים באדום: קריית אונו מובילה את ערי בקעת אונו באי ציות לרמזור

תפריט נגישות