“עסקת המאה היא דיל פחות טוב מהסכם אוסלו, אבל הוא משווק עם הרבה יחסי ציבור של אמן השיווק הכי גדול שהיה פה”, כך אומר דני וידיסלבסקי, יועץ עסקי ופוליטי מקריית אונו, שחושף את הסוד שמאחורי עסקת המאה. “ביבי לא יכול היה לבוא למצביעים שלו ולהגיד שהוא הביא להם הסכם יותר גרוע מאוסלו אז הוא עטף את העסקה בשם נוצץ כי מי הרי יכול לסרב למשהו שנקרא עסקת המאה”.
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז
לדבריו, “עסקת המאה לא יכולה להיות עסקה כי עסקה עושים עם שני צדדים. כדי שזו לא תהיה מלחמת המאה אני מקווה שכולם יתעשתו”.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]